Show simple item record

dc.contributor.advisorFricberga, Ievaen_US
dc.contributor.authorFedosenko, Aleksandraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:59:09Z
dc.date.available2015-03-23T13:59:09Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other7505en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14793
dc.description.abstractBakalaura darba temats ir „Zīmola vadīšana un attīstības tendences: uzņēmuma A/S Hanzas maiznīcas prakse un pieredze”. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt zīmola būtību, zīmola vadīšanas pamatprincipus, stipras ietekmes zīmola izveidošanas nosacījumus, kā arī analizēt uzņēmuma A/S Hanzas maiznīcas zīmola Hanzas maiznīca vadīšanas tendences un sniegt iespējamos risinājumus uzņēmuma zīmola vadīšanas problemātiskos jautājumos. Darbs sastāv no trim daļām - teorētiskās daļas, maizes ražošanas un pārdošanas nozares attīstības tendenču izpētes un A/S Hanzas maiznīcas zīmola Hanzas maiznīca vadīšanas prakses un pieredzes pētījuma. Bakalaura darba izstrādei tika izmantoti 48 informācijas avoti. Darba apjoms ir 93 lappuses, tai skaitā 37 attēli, 17 tabulas un 5 pielikumi. Darbam ir praktisks pielietojums - darba gaitā izstrādātie priekšlikumi bija prezentēti A/S Hanzas maiznīcas mārketinga nodaļai un tika ņemti vērā - daži no tiem tiks izmantoti 2008. gada otrā pusgada mārketinga plānā.en_US
dc.description.abstractThe theme of graduation work is „ Brand management and development trends: practice and experience of Hanzas Maiznīcas”. The goal of graduation work is to get theoretical knowledge about brand essence, brand managing strategies, conditions for building a strong brand, as well as analyze the brand Hazas maiznīca of the enterprise Hanzas maiznīcas development trends and give advices in solving discovered brand managing problems. The graduation work consists of three parts – theoretical part, the overview of bread market trends and research of the practice and experience of brand Hanzas Maiznīca managing. The graduation work is based on 48 literature sources and it consists of 93 pages, including 37 pictures, 17 tabs and 5 appendixes. The author’s given advices for solving brand managing problems was presented to the marketing team of the enterprise and was taken into consideration – some advices will be applied in a marketing plan, concerning period of the second part of the year 2008.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleZĪMOLA VADĪŠANA UN ATTĪSTĪBAS TENDENCES: UZŅĒMUMA A/S HANZAS MAIZNĪCAS PRAKSE UN PIEREDZE.en_US
dc.title.alternativeBrand management and development trends: practice and experience of Hanzas Maiznīcaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record