SIA „Akmens krāsnis” produkti un to virzīšana tirgū.
Author
Nolberga, Digna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Krūmiņa, Ausma
Date
2008Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba mērķis ir izpētīt SIA Akmens Krāsnis produktus un izteikt priekšlikumus virzīšanai tirgū. Darbā analizēti iekšējās un ārējas vides faktori, kuri ietekmē uzņēmuma darbību un izteikti priekšlikumi uzņēmuma tālākās darbības attīstībai. Bakalaura darbs sastāv no 4 nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, izmantotās literatūras saraksta.
Pirmajā daļā tiek sniegts uzņēmuma Akmens krāsnis darbības apraksts, kurā apskatīti uzņēmuma mērķi, misija, personāls, darba kultūra un tehnoloģijas.
Darba otrā daļa veltīta uzņēmuma ārējās vides faktoru analīzei. Netieši ietekmējošā vidē tiek apskatīti tādi faktori kā: valsts demogrāfiskais, politiskais un sociālekonomiskais stāvoklis, zinātnes un tehnikas progress. Tieši ietekmējošā ārējā vidē tiek apskatīti tādi faktori kā: pircēji, konkurenti, piegādātāji, likumdošana.
Trešajā daļā tiek analizēti uzņēmuma piedāvātie produkti, raksturots to sortiments, dzīves cikla posms, noskaidroti to līmeņi un atšķirības no konkurentiem, kā arī izmantojot Bostonas matricu noteikti perspektīvākie no produktiem. Tiek raksturots cenas izveides process uzņēmumā, un produktu sadale.
Ceturtajā daļā autore sniedz ieskatu līdzšinējās produkta virzīšanas metodēs, ka arī izmantojot SVID matricu nosaka stiprās puses, vājās puses, iespējas un draudus, pēc kuriem vadoties ir izsrādāti reklāmas mērķi un plāns nākotnei. Jāatzīmē, ka izstrādātais produkta virzīšanas plāns papildina uzņēmuma Akmens Krāsnis mērķu koku.
Apkopojot analizētos uzņēmuma datus un uzņēmuma ietekmējošo vidi, autore izsaka secinājumus un dod priekšlikumus uzņēmuma produkta tālākai virzīšanai. Izteiktie secinājumi ir balstīti un darbā iekļauto rezultātu un atziņu bāzes. Savukārt priekšlikumi piedāvāti, balstoties uz produkta un uzņēmuma stiprajām pusēm un attīstības iespējām.
Bakalaurs darbs sastāv no 85 lappusēm, tajā skaitā 25 attēli, 7 tabulas un 40 literatūras avoti. Pievienoti 4 pielikumi. Anotation
The bachelor work objective is to investigate the products of Ltd Akmens Krasnis and work out the suggestions for promotion of the product in market. The bachelor work consists of 4 Chapters, conclusions and suggestions, the list of literature.
In the first Chapter there is the description of internal environment of the company as well as goals, personal, culture and technology.
In the second Chapter there are analyses of the external environment that influences the company directly and indirectly. In the environment that effects the company indirectly the author looks upon such factors as: demographic, political, social status of the state and the development of technologies and science. In the environment that affects the company directly, the author looks upon such factors as: consumers, competitors, suppliers and legislation.
The products of the company Akmens Krasnis are analysed in the third Chapter. There is also characterised the assortment of products, the chapter of the life of products, clarified the levels of the products, differences from competitors and clarified the perspective products, using Boston Consulting Group matrix. There is characterized the process of creating prices and the distribution of products.
In the fourth Chapter the author gives insight into the promotion methods used in the company, and clarifies the Strong and Weak sides, Opportunities and Threats using SWOT matrix. There are made the goal plan of advertisement based on SWOT matrix. The plan of advertisement fulfils the goal system of the company.
In the ending there are made the conclusions and suggestions based on analysed data about the company and the influencing internal and external environment.
The bachelor work has been written in Latvian, it consists of 85 pages int.Al. 25 pictures, 7 tables and 40 sources of literature. There are attached 4 suplements.