Show simple item record

dc.contributor.advisorCekuls, Andrejsen_US
dc.contributor.authorTīlišķis, Mārisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:59:10Z
dc.date.available2015-03-23T13:59:10Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other8414en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14809
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir ‘Robert Bosch SIA klientu sadarbības veicināšanas iespējas un attīstība elektroinstrumentu tirgū’. Sekmīgai uzņēmuma pastāvēšanai un attīstībai ir nepieciešams uzlabot attiecības ar esošajiem klientiem un atrast jaunus klientus un uzsākt sadarbību ar tiem. Apskatot un izanalizējot esošo kompānijas darbību un kompānijas konkurentus, autors pēc iegūtās informācijas varēs ieteikt priekšlikumus, kas ir jāuzlabo, lai uzņēmums turpmāk veiksmīgi attīstītos. Pirmajā nodaļā darbā autors ir aprakstījis elektroinstrumentu tirgu Latvijā. Otrajā nodaļā tiek aprakstīts Robert Bosch koncerns pasaulē un Robert Bosch SIA Latvijā. Trešajā un ceturtajā nodaļā tiek veikta Robert Bosch kompānijas ārējās vides analīze, tiešā un netiešā ietekmējošā ārējā vide, kā arī Robert Bosch kompānijas klientu raksturojums. Tālāk piektā nodaļā tiek veikta klientu aptauja, lai noskaidrotu, ko klienti domā par kompāniju Robert Bosch un lai uzzinātu, pēc kādiem kritērijiem klienti izvēlās sev piegādātājus. Pēdējā sestā nodaļā tiek apskatīta darba organizēšana kompānijā Bosch, kā arī veikta tirdzniecības pārstāvju anketēšana un sestās nodaļas nobeigumā tiek salīdzināti abu anketu iegūtie rezultāti. Rezultātā tika iegūti priekšlikumi, kā rīkoties tālāk, kas būtu jāmaina kompānijas darbībā, uz ko būtu jāliek lielāks uzsvars darbības laikā un kopā visi šie uzlabojumi dotu kompānijai veiksmīgāku attīstību. Bakalaura darbs sastāv no 6 nodaļām, 16 attēliem un 4 tabulām. Kopējais darba apjoms ir 74 lapas.en_US
dc.description.abstractThe theme of bachelor’s work is “The development and promotion possibilities of the customers’ cooperation in Robert Bosch SIA”. For successful existence and development of the company it is necessary to improve cooperation with existing customers’ and also find new clients and launch cooperation with them. After surveying and analyzing the company’s activities and competitors in market, author is going to make proposals, what has to be done to improve the work of the company. In the first section of the bachelor’s work author is describing power tool market in Latvia. In the second section Robert Bosch concern in the world and Robert Bosch SIA in Latvia is described. In the third and fourth section Robert Bosch external environment analysis, direct and indirect influence in external environment is described, and also characterization of company’s customers. Further, in fifth section customers’ poll is performed, in order to get to know customers’ thoughts about company Robert Bosch SIA, and also to clarify, which criterion are important for customers in choosing suppliers. In the sixth section, which is the last, management of company Bosch is described, and at the end of the sixth section poll of the sales representatives is performed and results of both polls are compared. As a result various further activity proposals were made, what changes could be done in work of the company, and which actions must be emphasized in order to achieve successful development of the company. Bachelor’s work consists of 6 sections, 16 images and 4 charts. Total amount of work is 74 pages.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleRobert Bosch SIA klientu sadarbības veicināšanas iespējas un attīstība elektroinstrumentu tirgūen_US
dc.title.alternativeThe development and promotion possibilities of the customers cooperation in Robert Bosch SIAen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record