Mārketinga ietekme investīciju efektivitātes palielināšanai nekustamā īpašuma jomā
Author
Danne, Raimonds
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Batraga, Anda
Date
2008Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba „Mārketinga ietekme investīciju efektivitātes palielināšanai nekustamā īpašuma jomā” mērķis ir izanalizēt mārketinga būtību un to ietekmi uz investīciju efektivitātes palielināšanu nekustamā īpašuma jomā uz kompānijas SIA „R.E.D Pro” piemērā.
Bakalaura darbs sastāv no 3 nodaļām.
Pirmajā nodaļā „Mārketinga jēdziens un loma investīciju piesaistei nekustamajā īpašumā” tiek sniegts teorētisks skaidrojums par mārketinga un investīciju būtību, kuri ietekmē uz uzņēmējdarbību nekustamā īpašuma jomā.
Otrajā nodaļā „Nekustamā īpašuma likumdošanas aspekti un tirgus analīze” tiek definēti un skaidroti nekustamā īpašuma likumdošanas akti un noteikumi. Nodaļā tiek pētītas nekustamā īpašuma tirgus īpatnības pa nekustamā īpašuma segmentiem, raksturotas konkrētā segmenta īpašības un tendences. Izvēlētais nekustamā īpašuma segments ir – jaunie dzīvojamo māju projekti.
Trešajā nodaļā „Nekustamā īpašuma mārketinga stratēģija investīciju piesaistei uzņēmumā SIA „R.E.D. Pro” autors sniedz ieskatu konkrētā nekustamā īpašuma uzņēmumā un veic mārketinga stratēģijas ietekmējošo faktoru investīcijas piesaistei. Tas ietekmē kompānijas SIA „R.E.D. Pro” darbību un tā tālāku attīstību.
Balstoties uz pētījumiem par nekustamo īpašumu nozari un konkrētu uzņēmumu darba autors ir izdarījis secinājumus un devis priekšlikumus nekustamā īpašuma nozares un šai nozarē strādājošu uzņēmumu veiksmīgai tirgus attīstībai, izmantojot mārketinga stratēģiju.
Bakalaura darbs sastāv no 64 lapām. Darbā atspoguļoti arī grafiskie attēli un tabulas, kopumā ir 2 tabulas, 7 attēli. The purpose of Bachelor Work "Marketing influence in increasing the investment efficiency in real estate industry” is to explore the marketing influence and investments efficiency in the field of real estate for enterprise “R.E.D. Pro”.
The Bachelor Work consists of 3 parts.
In the first part "The marketing definition and role for investment attraction in real estate industry" has been explained and characterized the influence of marketing strategy influence in increasing investment efficiency and business development in real estate sphere.
In the second part of the Work “The legislations aspects of real estate industry and analysis of market” has been characterized and analyzed the definition of real estate legislation acts and regulations. The main idea of this part of the Work was to explore the real estate market as well as its segmentation attributes and tendencies. The chosen segments are living area sector, personal living apartments and land, the new projects of living apartments.
In the third part of the Bachelor Work “The marketing strategy in increasing investment efficiency for company “R.E.D. Pro” has been explained and analyzed many factors which influence the development of the company in the real estate industry.
The author has concluded and offered the proposals for real estate market development and for effective business activities of the company “R.E.D. Pro” on the base of investigation about influence of marketing strategy to investment efficiency.
The Bachelor Work consists of 69 pages. There are 2 tables and 7 pictures.