dc.contributor.advisor | Legzdiņa, Valentīna-Velta | en_US |
dc.contributor.author | Bērziņa, Dace | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-24T06:27:54Z | |
dc.date.available | 2015-03-24T06:27:54Z | |
dc.date.issued | 2010 | en_US |
dc.identifier.other | 14236 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14813 | |
dc.description.abstract | Darbā veikts zinātniskās literatūras apkopojums par skolēnu attieksmes veidošanās procesu, ķīmijas mācību priekšmeta specifiku un skolotāja darbību pozitīvas attieksmes veidošanās sekmēšanai. Darba gaitā veikta skolēnu un skolotāju aptauja, analizēti tās rezultāti, uz kuru pamata izstrādāti ieteikumi ķīmijas skolotājiem. | en_US |
dc.description.abstract | The paper summarises the scientific literature sources dealing with the developing process of students attitude, specification of the chemistry sience and teachers approaches to enhance positive attitude towards the subject.
Students and teachers were surveyed on the given subject, the results were analysed, conclusions were drawn from this survey for teaching practice at school. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.title | Skolēnu attieksme pret ķīmijas mācību priekšmetu un skolotāja darbība | en_US |
dc.title.alternative | Pupils' attitude to chemistry teaching subject and teacher activities | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |