Show simple item record

dc.contributor.advisorLegzdiņa, Valentīna-Veltaen_US
dc.contributor.authorBērziņa, Daceen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:27:54Z
dc.date.available2015-03-24T06:27:54Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other14236en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14813
dc.description.abstractDarbā veikts zinātniskās literatūras apkopojums par skolēnu attieksmes veidošanās procesu, ķīmijas mācību priekšmeta specifiku un skolotāja darbību pozitīvas attieksmes veidošanās sekmēšanai. Darba gaitā veikta skolēnu un skolotāju aptauja, analizēti tās rezultāti, uz kuru pamata izstrādāti ieteikumi ķīmijas skolotājiem.en_US
dc.description.abstractThe paper summarises the scientific literature sources dealing with the developing process of students attitude, specification of the chemistry sience and teachers approaches to enhance positive attitude towards the subject. Students and teachers were surveyed on the given subject, the results were analysed, conclusions were drawn from this survey for teaching practice at school.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleSkolēnu attieksme pret ķīmijas mācību priekšmetu un skolotāja darbībaen_US
dc.title.alternativePupils' attitude to chemistry teaching subject and teacher activitiesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record