• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Bērna kaprīzes un to novēršanas iespējas 3-4 gadus veciem bērniem pirmsskolā

Thumbnail
View/Open
299-31283-Malaha_Irina_SkPi030048.PDF (2.130Mb)
Author
Malaha, Irina
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Raščevskis, Vitālijs
Date
2008
Metadata
Show full item record
Abstract
Darba nosaukums: Bērna kaprīzes un to novēršanas iespējas 3-4 gadus veciem bērniem pirmsskolā. Darba autors: Irina MALAHA Darba zinātniskais vadītājs: Mag. psyh. Vitālijs RAŠČEVSKIS Darba saturs: 44 lpp., 17 attēli, 4 tabulas, analizēti 40 literatūras avoti. Pētījuma mērķis: Izpētīt pedagoģiskās iespējas kaprīžu novēršanai 3 – 4 gadus veciem bērniem. Pētījuma teorētiskā daļa balstās uz Ļ. Vigotska, D. Dzinteres, E. Černovas, A. Vorobjova, I. Puškareva, R. Bošas, V. Suhomlinska, G. Svences, A. :Sponas, V. Krutiecka, T. Likonas, S. Gailumas atziņām. Teorētiskajā daļā tika analizēta pedagoģiskā metodika un psiholoģiskā literatūra par bērna kaprīzēm. Pētījuma praktiskajā darba daļā aprakstītas izmantotās metodes un pētījuma organizācija. Veikta rakstiska aptauja skolotājiem un vecākiem, pedagoģiskā novērošana, testu metode. Pētījuma rezultāti tika matemātiski apstrādāti, izanalizēti un izdarīts secinājums: 3-4 gadus veciem bērniem pirmsskolā kaprīzes vieglāk novērst izmantojot speciālos paņēmienus un pedagoģiskās metodes. Pēc speciālu paņēmienu pielietošanas bērni pārstāj niķoties, viņu emocionālais stāvoklis mainās uz labāko pusi.
 
The title of the work: 3-4 years old children’s caprices and opportunities to keep away them in preschool period The author of the paper: Irina Malaha The scientific supervisior of the work: Mag. psyh. Vitaliys Rashchevskis The content of the work: 44 pages, 17 pictures, 4 tables, analysed 40 bibliographies The aim of the work: to investigate pedagogical opportunities to prevent 3-4 years old children’s caprises The theoretical part is based on cognitions of L. Vigotskis, D. Dzintere, E. Cernova, A. Vorobjovs, I. Puskarevs, R. Bosa, V. Suhomlinskis, G. Svence, A. Spona, V. Krutieckis, T. Likona and S. Gailuma There are described used methods and a paper organization in practical part. Teachers and parents were polled. Pedagogical observation and tests were used too. Results of the investigation were mathematical prossed and analysed and there is a drawn conclusion: it’s easier to prevent 3 -4 years old children’s caprices in preschool period putting to used special techniques and pedagogical methods. When using special methods children stop playing up and their emotional state changes to a better side.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14817
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV