Bērna kaprīzes un to novēršanas iespējas 3-4 gadus veciem bērniem pirmsskolā
Author
Malaha, Irina
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Raščevskis, Vitālijs
Date
2008Metadata
Show full item recordAbstract
Darba nosaukums: Bērna kaprīzes un to novēršanas iespējas 3-4 gadus veciem bērniem pirmsskolā.
Darba autors: Irina MALAHA
Darba zinātniskais vadītājs: Mag. psyh. Vitālijs RAŠČEVSKIS
Darba saturs: 44 lpp., 17 attēli, 4 tabulas, analizēti 40 literatūras avoti.
Pētījuma mērķis: Izpētīt pedagoģiskās iespējas kaprīžu novēršanai 3 – 4 gadus veciem bērniem.
Pētījuma teorētiskā daļa balstās uz Ļ. Vigotska, D. Dzinteres, E. Černovas, A. Vorobjova, I. Puškareva, R. Bošas, V. Suhomlinska, G. Svences, A. :Sponas, V. Krutiecka, T. Likonas, S. Gailumas atziņām.
Teorētiskajā daļā tika analizēta pedagoģiskā metodika un psiholoģiskā literatūra par bērna kaprīzēm.
Pētījuma praktiskajā darba daļā aprakstītas izmantotās metodes un pētījuma organizācija. Veikta rakstiska aptauja skolotājiem un vecākiem, pedagoģiskā novērošana, testu metode.
Pētījuma rezultāti tika matemātiski apstrādāti, izanalizēti un izdarīts secinājums: 3-4 gadus veciem bērniem pirmsskolā kaprīzes vieglāk novērst izmantojot speciālos paņēmienus un pedagoģiskās metodes.
Pēc speciālu paņēmienu pielietošanas bērni pārstāj niķoties, viņu emocionālais stāvoklis mainās uz labāko pusi. The title of the work: 3-4 years old children’s caprices and opportunities to keep away them in preschool period
The author of the paper: Irina Malaha
The scientific supervisior of the work: Mag. psyh. Vitaliys Rashchevskis
The content of the work: 44 pages, 17 pictures, 4 tables, analysed 40 bibliographies
The aim of the work: to investigate pedagogical opportunities to prevent 3-4 years old children’s caprises
The theoretical part is based on cognitions of L. Vigotskis, D. Dzintere, E. Cernova, A. Vorobjovs, I. Puskarevs, R. Bosa, V. Suhomlinskis, G. Svence, A. Spona, V. Krutieckis, T. Likona and S. Gailuma
There are described used methods and a paper organization in practical part. Teachers and parents were polled. Pedagogical observation and tests were used too. Results of the investigation were mathematical prossed and analysed and there is a drawn conclusion: it’s easier to prevent 3 -4 years old children’s caprices in preschool period putting to used special techniques and pedagogical methods.
When using special methods children stop playing up and their emotional state changes to a better side.