Darbinieku sociālās uzvedības izpēte A/S „Latvijas Gāze”
Author
Mežzaķis, Māris
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Garleja, Rasma
Date
2010Metadata
Show full item recordAbstract
Māra Mežzaķa maģistra darba tēma ir „Darbinieku sociālās uzvedības izpēte A/S „Latvijas Gāze”.
Tēmas aktualitāti pamato ekonomiskā stāvokļa problēmas valstī: ekonomiskā krīze, finanšu sistēmas darbības trūkumi, valsts nodokļu politika, nodarbinātības līmenis, sabiedriskās attiecības u.c.
Maģistra darba mērķis ir izpētīt darbinieku sociālo uzvedību uzņēmuma līmenī. Pamatojums ir darba psiholoģijas un uzvedības teoriju pieejas un A/S „Latvijas Gāze” uzņēmējdarbības stāvokļa izvērtējums no darba ņēmēja aspekta par periodu no 2005. Līdz 2010. gadam.
Pētījumā izmantotas kvantitatīvās un kvalitatīvās pētīšanas metodes. Darbinieku sociālās uzvedības izpētē izmantota patērētāju uzvedības teorija, klasificējot darbinieku kā uzņēmumam lojālu patērētāju. Maģistra darbā ir izmantoti dažādi literatūras avoti – grāmatas, raksti, publikācijas, interneta avoti. Teorētiskā pamatojuma vadošie pētnieki – R. Garleja, M. kūle, A. Etzioni, H. Drummond.
Maģistra darba apjoms ir 99 lpp., pamatsaturs strukturizēts trīs nodaļās, tas ietver 6 tabulas un 30 attēlus. Literatūras un avotu sarakstā ir 43 pozīcijas. Maģistra darbā izstrādātie secinājumi un priekšlikumi var tikt izmantoti uzņēmējdarbības līmenī un personālvadībā. The theme of the Masters work is “Employee social behaviour research in the company „Latvijas Gāze” JSC. The author of the work is Māris Mežzaķis.
The theme is urgent due to the economic conditions, financial system, tax policy, employment level, public relations in Latvia.
The aim of the Masters work is to research employee’s social behaviour in the enterprise, it is argumented by the theoretics of psychology and social behaviour and the economic activities analysis from the employee position. There are included the information of „Latvijas Gāze” JSC during the time period 2005- 2010.
There is used quantitative and qualitative analysis. To analyze the empolyee’s social behaviour there is used a consumer behaviour theory, categorizing it as a loyal person to the company.
The master’s work consists of 99 pages, 6 tables and 30 pictures, it is structuralised in three parts. There are used 43 bibliographies. The made conclusions and proposals can be used in entrepreneurship and personal department.