Show simple item record

dc.contributor.advisorSolovjova, Irinaen_US
dc.contributor.authorKohņuka, Irinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:28:49Z
dc.date.available2015-03-24T06:28:49Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other17165en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14993
dc.description.abstractMazumtirdzniecība ir viens no svarīgākiem tirgus elementiem, kuram raksturīgs dinamiskums un elastīgāka realizācijas forma. Kopumā par mazumtirdzniecību dēvē tiešo pārdošanu pircējiem. Uzņēmumi, kas nodarbojas ar mazumtirdzniecību, veicina preču konkurences rašanos, tirgus attiecību veidošanos un, līdz ar to, šo attiecību tālāku attīstību. Šādi uzņēmumi spēj ātri reaģēt uz pieprasījuma izmaiņām, pārveidojot produkcijas sortimentu un nodrošinot augstu kvalitāti, kā arī ātru un izdevīgu kompensēšanu. No 2004. gada jūnija akciju sabiedrība Drogas pievienojās Honkongas kompānijas Hutchison Whampoa Limited mazumtirdzniecības un ražošanas grupas A.S. Watson Group uzņēmumam. Līdz ar to mainījās gan uzņēmuma kopējā tirgus vīzija, gan korporatīvā kultūra, gan identitāte, gan veikalu interjera un eksterjera noformējums. Veikals Drogas „Lielupe” ietilpst pirmajā pašapkalpošanās veikalu tīklā ar 16 gadu vēsturi, kuram pieder spēcīgs vietējās izcelsmes zīmols, ir spēcīga mārketinga politika un stabils uzņēmuma finansiālais stāvoklis. Uzņēmuma līdera pozīcija sejas un ķermeņa kopšanas līdzekļu segmentā veido ļoti stingru pamatu Drogas „Lielupe” tirdzniecības rezultātu veicināšanai, nodrošinot veikalam atpazīstamību un klientu lojalitāti. Veikalam ir jaunais veidols un iekārtojums atbilstoši A.S.Watsons Group jaunākajām dizaina izstrādēm health & beauty tirgus segmenta veikaliem, kas pagaidām īstenotas tikai Āzijas lielākajās tirdzniecības metropolēs. Veikala projektā ir realizēta G4 koncepcijas ieviešana, kuras ietvaros pilnīgi tiek izmainīts tirdzniecības zāles interjers, uzstādītas jaunas iekārtas, mainīts preču grupu izvietojums, akcentējot tīkla formātam atbilstošās veselības un skaistumkopšanas segmenta preces, kopēji veidojot un ievērojot jauno korporatīvo identitāti, lai veiksmīgi radītu un veidotu jaunu uzņēmuma tēlu. Veikala tirdzniecības zāle tika sadalīta četrās zonās. Katrā no četrām tirdzniecības zāles zonām tika izvietotas noteiktam segmentam piederīgas preces.Drogas „Lielupe” misija ir nodrošināt pircējus ar pašapkalpošanās ērtumu, kā arī preču izvietojuma ergonomiku un loģiku, lai atvieglotu klientiem preču izvēli un vajadzīgo preču atrašanu. Veikals Drogas Lielupe piedāvā vairāk nekā 15 000 ikdienā nepieciešamo preču - dekoratīvo kosmētiku, sejas un ķermeņa kopšanas līdzekļus, matu krāsas, matu kopšanas un veidošanas līdzekļus, higiēnas preces, parfimēriju, galantērijas preces, zeķbikses un zeķes, bērnu preces, sadzīves ķīmiju un saimniecības preces. Pēdējos gados strauji palielinājies to preču skaits, kas Baltijā tiek piegādātas tikai veikalu tīklam Drogas. Piedāvājumā ir vairāk nekā 1000 ekskluzīvo produktu. Pārliecinošs un ietekmīgs fakts patērētāju attieksmes un uzvedības veidošanā ir veikala Drogas „Lielupe” pircējam labvēlīgas cenas, ko raksturo aktīvs, nepārtraukts, pircējiem ļoti izdevīgs cenu atlaižu maratons dažādām precēm. Autore uzskata, ka Drogas „Lielupe” veikalam ir izcila dislokācija, kas ļauj veikalu nodalīt no nozares attīstības perspektīvām, nodrošinot augstus apgrozījuma rādītājus, tas ir saistīts ar veikala klientu daudzveidību, jo Latvijas sabiedrības garastāvoklis nevar ietekmēt tūristu un iebraucēju pirktspēju. Veikals atrodas blakus Baltijas vislielākajam akvaparkam, uz kuru ikdienu brauc liels skaits apmeklētāju, tas nodrošina stabilus ienākumus no ķermeņa kopšanas, matu kopšanas un dekoratīvās kosmētikas kategorijām. Liels skaits tūristu apmeklē kūrortpilsētu Jūrmalu un arī labprāt veic savus pirkumus Drogas veikalā, visvairāk tiek pirktas sezonālās preces. Līdz ar to var izdarīt secinājumus, ka veikalam būs stabili ienākumi no pārdošanas un labas attīstības perspektīvas nākamajiem trīs gadiem.en_US
dc.description.abstractRetail is one of the fundamental elements of the market, characterized by dinamic and flexible sales format. Overall for retail are called direct sales to customers. Companies, engaged in retail trade, promote competition, market relations and, hence, the commintment to further developing. Such companies are able to react quickly to changes in demand, transforming the product portfolio and providing high quality, as well as quick and convenient reimbursement. Since June of the year 2004th AS Drogas joined the Hong Kong company Hutchison Whampoa Limited retail and manufacturing group A.S. Watson Group company. Consequently changed company's total market vision and corporate culture and identity, and the store interior and exterior decoration. Shop Drogas Lielupe is a part of the first self-service stores network, with 16 years history, which owns a powerful brand in local origin, has a strong marketing policy and a stable financial position. The company's leading position in the face and body care products segment consists of a very strong foundation Drogas Lielupe trade results in the promotion, providing visibility of the store and customer loyalty. The store has a new look and layout based on A.S. Watson Group latest design developments in a helth & beauty stores segment, which is currently implemented only in major Asian trading cities. In store opening project is realized G4 concept implementation, with in which completely changed the trade hall interior, installed new equipment, changed location of the product groups, emphasizing helth & beauty segment products responding the format of a Drogas stores chain, this amounts to and comply with new corporate identity, in order to successfully create and build a new corporate image. Store trading hall was divided into four areas. In each of the four areas of the trade hall were located products, according to a certain segment. Drogas Lielupe mission is to provide customers with self-service convenience, as well as with the goods placement ergonomics and logic in order to facilitate customers' choice of products and goods needed to find. Drogas Lielupe store offers more than 15 000 daily necessary goods - makeup, facial and body care products, hair color, hair care and styling products, hygiene products, perfume, haberdashery, tights and socks, baby items, household chemicals and household goods. In recent years the dramatic increase in the number of goods in the Baltics will be supplied only store chain Drogas. The offer has more than 1,000 exclusive products. Convincing and powerful fact of consumer attitudes and behavior shaping is the store’s Drogas "Lielupe" buyer-friendly price, which is characterized by an active, continuous, a very favorable for customers price discounts different products marathon. The author believes, that Drogas Lielupe store has an excellent deployment, which allows to separate the store from the sector's prospects, providing high turnover rates associated with the store customer diversity, because the Latvian public mood can not affect tourist and arrivals purchasing power. The store is located next to the largest Baltic Aqua Park, on which daily is driven a large number of visitors, it provides a stable income from body care, hair care and make-up categories. A large number of tourists visiting the resorts of Jurmala, and willing to take their purchases at Drogas store, most are bought seasonal goods. Consequently, it may be concluded that the store will have stable income from the sale and a good outlook for the next three years.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectFinanses un kredītsen_US
dc.titleProjekts AS Drogas jaunā koncepta G4 veikala atvēršanaen_US
dc.title.alternativeProject Ltd Drogas new concept G4 store openingen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record