Show simple item record

dc.contributor.advisorStabulniece, Lailaen_US
dc.contributor.authorSticenko, Anitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:28:52Z
dc.date.available2015-03-24T06:28:52Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other20256en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15007
dc.description.abstractMaģistra darba tēma ir ELIĒR UNIQUE zīmola ieviešana SPA tirgus sektorā, kura mērķis ir izvērtēt un rast priekšlikumus ELIĒR UNIQUE zīmola ieviešanai SPA tirgus sektorā. SPA tirgus segments ir piesātināts ar dažādu veidu kosmētikas zīmoliem, kas piedāvā visplašāko procedūru, pakalpojumu un produktu klāstu. Konkurence ir spēcīga, tāpēc zīmoliem ir jāspēj novērtēt ne tikai konkurentu stiprās un vājās puses, bet arī sava zīmola stiprās un vājās puses, lai spētu novērst trūkumus un pastirpināt savas labās īpašības. Tikai daži cilvēki Latvijā zina, ka uz dziedniecisko dūņu bāzes, kas ir iegūtas Latvijā, tiek ražota sadarbībā ar Šveices laboratoriju unikāla ECO kosmētika ELIĒR UNIQUE, kura tiek pielietota SPA procedūrās jau vairākās vietās pasaulē. Diemžēl Latvijā savu popularitāti tā tikai iegūst un produkta ieviešanai SPA tirgus segmentā vēl ir nepieciešams ieguldīt daudz resursu un darba. Darba pirmajā daļā tiek apskatīts veselības tūrisms un SPA vieta veselības tūrismā. Darba otrajā daļā tiek izpētīti zīmola ieviešanas tirgū teorētisko aspektu raksturojums mārketinga literatūrā. Šajā nodaļā darba autore apskata zīmolu veidus un zīmolvedības būtību un nepieciešamību. Trešajā daļā tiek analizēta ELIĒR UNIQUE zīmola produktu piedāvājuma un konkurentu salīdzinošā analīze. Darba ceturtajā daļā tie izpētītas un izvērtētas iespējas ELIĒR UNIQUE zīmola attīstībai SPA tirgus sektorā no praktiskās puses un darba autores puses tiek piedāvāti risinājumi veiksmīgākai zīmola attīstībai. Tiek apskatīti SPA salonu darbinieku intervijas rezultātu apkopojums, kā arī ELIĒR UNIQUE zīmola ekspertu intervijas analīze. Darba apjoms ir 129 lappuses, tajā tiek ietvertas 5 tabulas, 15 attēli un 5 pielikumi. Atslēgvārdi: ELIĒR UNIQUE, kosmētika, SPA, SPA saloni, veselības tūrisms, skaistumkopšanaen_US
dc.description.abstractMaster's work thesis ELIĒR UNIQUE brand establishing in SPA market sector, which aims to find and evaluate suggestions for the ELIĒR UNIQUE brand establishing in SPA market sector. SPA segment of the market is saturated with different types of cosmetic brands that offer the vide range of procedures, services and product range. Competition is strong, so the brands are able to evaluate not only the competitors' strengths and weaknesses, but also strengths and weaknesses of themselfes in order to be able to address deficiencies and to make stronger their good qualities. Only few people know that with healing mud, which is obtained from Latvia nature, in collaboration with the Swiss laboratory is produced unique ECO cosmetic brand ELIĒR UNQUE, which products is used for SPA treatments in several places in the world. Unfortunately, its popularity in Latvian is very small and it is need to put much work in product and brand development and establishing process. In the first section it is looked through the meaning of health tourism and SPA role in a health and wellness tourism. In the second section it is explored the brand establishing process in SPA market sector characteristics from the theoretical aspects of marketing literature. In this chapter the author examines the types of brands and the need for branding. The third part analyzes the ELIĒR UNIQUE brand product offerings and competitor benchmarking. The fourth part they explore and evaluate opportunities for brand development ELIĒR UNIQUE in SPA market sector from the practical side, and the author's hand offered solutions to more successful brand development. There will be shown the results and summary of SPA salon staff interviews, as well as analysis of expert interviews of ELIĒR UNIQUE brand. Master's work consists of 129 pages, contains 5 tables, 15 images and 5 appendixes. Keywords: ELIĒR UNIQUE, cosmetics, spa, spa salons, health tourism, beauty careen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleELIĒR UNIQUE zīmola ieviešana SPA tirgus sektorā.en_US
dc.title.alternativeELIĒR UNIQUE brand establishing in SPA market sector.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record