Show simple item record

dc.contributor.advisorBatraga, Andaen_US
dc.contributor.authorVanaga, Zandaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:28:55Z
dc.date.available2015-03-24T06:28:55Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other26433en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15037
dc.description.abstractIzstrādāts maģistra darbs „Uzņēmuma mārketinga stratēģijas attīstības iespējas un risinājumi”. Maģistra darbam tiek izvirzīti sekojoši uzdevumi: apkopot informāciju par uzņēmuma nepieciešamību stratēģiskās plānošanas un kopējās stratēģijas izveidei skaistumkopšanas pakalpojumu sniedzēju uzņēmumiem ar mērķi ilgspējīgas attīstības izveidei, balstoties uz uzņēmuma un vides faktoriem, izvērtējot nozari, izmantojot M. Portera piecu spēku modeli, izmantojot SWID analīzi un iekšējos un ārējos vides pētījumus noteikt konkurētspējīgu stratēģiju, apkopot uzņēmuma galveno konkurentu stiprās un vājās puses, izmantot ekspertu un klientu vērtējumu. Autors atsaucas uz uzņēmuma SIA „Studija 3 Z” komercdarbības principiem. Maģistra darbs ir strukturēts četrās daļās. Pirmajā daļā, balstoties uz teoriju, veikta tirgus ietekmējošo faktoru analīze un stratēģijas loma uzņēmumu izveidei un darbībai, analizēti pakalpojumu tirgus faktori, kā arī stratēģiskā plāna izstrādes īpatnības ilgspējīgas attīstības īstenošanai. Otrajā daļā darba autore sniedz uzņēmuma SIA „Studija 3 Z” darbības vispārējo raksturojumu, definējot stratēģiskos un taktiskos mērķus, balstītus uz uzņēmuma stratēģiskajām vadlīnijām, aprakstīti nozares konkurenci veidojošie spēki, analizēta informācijas sistēma uzņēmumā un tās nepieciešamība stratēģijas izstrādē. Trešajā daļā raksturoti pakalpojumu uzņēmuma „Studija 3 Z” iekšējie un ārējie mārketinga vides faktori un to tendences. Vērtēts pakalpojumu tirgus un esošo konkurentu attīstības iespējas. Ceturtajā daļā balstoties uz mārketinga pasākumu kompleksa izstrādi, mārketinga komunikāciju sistēmas plānošanas un veidošanas principiem, metožu izvēles pakalpojumu virzīšanai tirgū, personāla, kā būtiska faktora apzināšanos un ekspertu vērtējumu rezultātu apkopošanu, pieņemts uzņēmuma attīstības stratēģijas izveidošanas lēmums, ar mērķi pieņemt praktiskus lēmumus, apzinoties pašreizējo situāciju un identificēt vēlamo nākotni. Darba nobeigumā tiek doti secinājumu un priekšlikumi par skaistumkopšanas pakalpojumu tirgu un uzņēmumu iespējām tajā, kā arī izstrādāti priekšlikumi uzņēmumu ilgspējīgai attīstībai. Maģistra darba apjoms ir 149 lapaspuses, kurās ietvertas20 tabulas un 15 attēli.en_US
dc.description.abstractMaster's degree work is produced „Companies marketing strategy development possibilities and decisions”. In masters degree work is pulled out followings tasks: to summarize information for the strategic planning of enterprise necessities and education of the general strategy showing of the Cosmetology favours enterprises with the purpose of long lasting development education, leaning on enterprise and environment factors, estimating industry, utillizing the M. malt Liquor model of five forces, utillizing the SWID analysis and in internal and to determine the external environment researches competing strategy, to summarize the strong and weak halves of the enterprise main competitors, to utillize the estimation of experts and clients. An author answers on an enterprise SIA „Studija 3 Z” commercial principles. Master's degree work consists of four parts. In the first part, leaning on a theory, the analysis of the factors which influence market is executed and education of strategy catch enterprises and action, market of favours factors are analysed, as also making of the strategic plan feature long lasting development carry out. In the second part a work author gives enterprise SIA „Studija 3 Z” actions the universal description, determining the strategic and tactful purposes, propped up on the enterprise strategic basic lines, described industry competition the formings forces, the information system in an enterprise and its necessity is analysed in the strategy making. In the third part characterized enterprise of favours „Studija the 3 Z” internal and external marketing environment factors and their tendencies. The market of favours and development of the being competitors possibilities is valued. In fourth in part leaning on the complex of marketing enterprises making, system of marketing communications planning and form principles, send of choice of methods favours in a market, personnel, as generalization of results of estimations of consciousnesses and experts of a substantial factor, an enterprise development strategy created decision is accepted, with the purpose of to accept practical decisions, realizing the given situation and to identify the desirable future. In the work completion is given conclusion and suggestions for the market of the Cosmetology favours and enterprise can do in it, as also produced suggestions to long lasting of enterprises development. A master's degree work volume is 149 pages, in which are 20 tables and 15 images.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleUzņēmuma mārketinga stratēģijas attīstības iespējas un risinājumien_US
dc.title.alternativeCompany's marketing strategy development possibilities and solutionsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record