Show simple item record

dc.contributor.advisorGulbe, Māraen_US
dc.contributor.authorKozlova, Aleksandraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:28:59Z
dc.date.available2015-03-24T06:28:59Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other33144en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15069
dc.description.abstractBakalaura darbs „Ārējas tirdzniecības veicināšana Latvijā”, autore Aleksandra Kozlova. Šī bakalaura darba mērķis ir izpētīt starptautisko tirdzniecību Latvija, to izmaiņas piecu gadu periodā un atklāt iespējas to paplašināt, pilnveidot un veicināt. Darbā tiek apstiprinātas divas hipotēzes, ka starptautiskā tirdzniecība ietekme Latvijas ekonomikas attīstību un ka jauni veicināšanas projekti uzlabo ārējas tirdzniecības līmeni Latvijā. Darbs ir izstrādās trīs daļās. Pirmajā daļā ir veikts teorētiskais apskats par ārējiem ekonomiskiem sakariem, ar tiem saistītām teorijām. Otrajā daļā autore analizēja datus par starptautiskās tirdzniecības attīstību Latvijā, sadalot to pa posmiem, sākot ar neatkarības iegūšanu. Īpašais akcents tika uzlikts pēdējiem gadiem: tikko pēc iestāšanas NATO un Eiropas Savienībā, ka arī krīzes gadiem. Trešajā nodaļā autore prezentē savu pētījumu par 28 uzņēmumiem, ka arī rezultātu analīzi un to aprakstu. Rezultātā tika secināts, ka ārēja tirdzniecība aizņem svarīgu vietu Latvijas ekonomikas attīstībā un to ir iespējams stimulēt ar vairākiem pasākumiem, tādiem kā starptautiskās izstādes un stendi tajos. EKSPORTS, ĀRĒJA TIRDZNIECĪBA, EKSPORTA VEICINĀŠANA, LIAA, TĪRDZNIECĪBAS ATTISTĪBAen_US
dc.description.abstractThesis "Latvian Foreign Trade Promotion", author Aleksandra Kozlova. The Bachelor thesis is to examine international trade in Latvia, the changes in the five-year period, and uncover opportunities to expand, improve and promote. In the work two hypotheses are approved, that the international trade affects the Latvian economy as a whole and the development of new projects to promote improved level of Latvian foreign trade. The work is developed in three parts. The first part has been a theoretical overview of the external economic relations, with the associated theories. In the second part author analyzed the data on the development of international trade in the country, dividing it in stages, beginning with independence. Special attention has been attended to the recent years: just after the accession to NATO and the European Union and the crisis years. In the third chapter author presents his study of 28 companies, as well as the results of the analysis and description. As a result, it was concluded that external trade takes an important place in the Latvian economy and can be induced by several measures, such as international exhibitions, company presentation there. EXPORT, FOREIGN TRADE, EXPORT PROMOTION, IDAL, TRADE DEVELOPMENTen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.titleĀrējās tirdzniecības veicināšana Latvijāen_US
dc.title.alternativeExternal trade promotion in Latviaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record