• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Elektroniskā veikala funkcionēšanas īpatnības

Thumbnail
View/Open
303-38848-Staskevica_Jekaterina_JS09012.pdf (1.709Mb)
Author
Staskeviča, Jekaterina
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Oļevskis, Grigorijs
Date
2013
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darbā „Elektroniskā veikala funkcionēšanas īpatnības” tiek pētīta elektronisko veikalu izveidošanas īpatnības dinamika, kā arī sniegti priekšlikumi elektroniskā veikala izveidei un virzīšanai Latvijas un starptautiskajā vidē. Bakalaura darbs sastāv no trim nodaļām. Pirmajā nodaļā autore apkopo e-komercijas un e- veikala teorētiskus aspektus. Otrajā nodaļā autore veic elektroniskās iepirkšanās izpēti un analīzi. Trešajā nodaļā autore veic pētījumu par e-veikalu attīstību un popularitāti Latvijā, analizējot izveidotās aptaujas datus. Bakalaura darbs sastāv no 84 lapaspusēm, 21 attēla un trīs tabulām. Atslēgvārdi: internets, elektroniskā komercija, elektroniskais veikals, tiešsaistes pirkumi.
 
Bachelor’s thesis „Features of online store functioning” main goal is to study online stores and their dynamics of development, to make proposals for the creation and mainstreaming of an electronic store in Latvia and international environment. Thesis consists of three chapters. In the first chapter the author summarizes e-commerce and e-store theoretical aspects. The second chapter includes research and analysis of e-shopping. In the third chapter the author studies the development and popularity of e-stores in Latvia by analyzing survey data. Thesis consists of 84 pages, 21 images and three tables. Keywords: Internet, e-commerce, electronic shop, online shopping.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15097
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV