• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Pārdošanas procesa organizēšanas problēmas tīkla mārketingā

Thumbnail
View/Open
303-38873-Tomsone_Viktorija_vt11006.pdf (607.2Kb)
Author
Tomsone, Viktorija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Barānova, Daira
Date
2012
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba tēma ir: „Pārdošanas procesa organizēšanas problēmas tīkla mārketingā” Darba autore: Viktorija Tomsone Dotā bakalaura darbā tiek pētītas kosmētikas organizāciju Oriflame, AVON, Mary Kay un Amway pārdošanas procesu organizēšanas principi. Salīdzinot uzņēmumu pārdošanas stratēģijas un balstoties uz iegūtiem rezultātiem, tika izstrādātas rekomendācijas tiešā mārketinga uzņēmumiem pārdošanas procesa organizēšanai, pielietojamo metožu optimizācijai un efektīvākai preču virzīšanai tirgū. Veiktā darba gaitā tika noteiktas pārdošanas procesa organizēšanas problēmas. Sakarā ar to, tika izstrādāti priekšlikumi kompāniju darbības uzlabošanai, kuri būtu vērsti uz pārdošanas procesa efektivitātes paaugstināšanu. Bakalaura darbs sastāv no 69 lapām, iekļauj sevī 6 attēlus, 4 tabulas, 54 literatūras un citu informācijas avotu.
 
The theme of the Bachelor’s Thesis is “Problems of Sales Process Organization in Multi-level Marketing” The author: Viktorija Tomsone The Bachelor Thesis investigates sales process organization principles of cosmetics companies Oriflame, AVON, Mary Kay and Amway. The comparison of the enterprises sales strategies and the yielded results allows developing recommendations of sales process organization, applied method optimization and effective product promotion for the direct marketing companies. The problems faced in the organization of sales process are identified in the course of the paper. Suggestions to advance the companies’ performance directed to improving sales process efficiency are developed. Bachelor’s Thesis includes 69 sheets, 6 illustrations, 4 tables, 54 literary and informative sources.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15098
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV