Show simple item record

dc.contributor.advisorBērziņa, Kristīneen_US
dc.contributor.authorSidorenko, Borissen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:29:03Z
dc.date.available2015-03-24T06:29:03Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other41095en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15108
dc.description.abstractMūsu dien uzņēmumu konkurentspēja ir sīva un agresīva, un jauniem uzņēmumiem ir grūti pozicionēt sevi jau eksistējošā uzņēmuma starpā. Uzņēmums, strādājot starptautiskajā tirgū, mazina tirdzniecības riskus, pārdodot savu produkciju dažādos tirgos. Arī mārketinga pasākumi pieprasa mazākus finanšu resursus, ja uzņēmums izvēlās standartizēt produkta virzīšanas instrumentus visos tirgos. Lai izietu uz starptautisko tirgu un saņemt atšķirības zīmi no citiem uzņēmumiem ir intensīvi izmantots ekoloģiska biznesa sauklis. Strādājot zem ekoloģiskas programmas un, radot sabiedrisko kompānijas tēlu, kas parāda ka uzņēmumam ir svarīgas tādas vērtības kā apkartēja vide un sabiedrības nākotne, paliek vieglāk izveidot pozitīvu un stabilu priekšstatu par uzņēmumu patērētāju vidū un nostiprināt pozīcijas starptautiskajā tirgū ar ekoloģiska produkta virzīšanu. Bakalaura darba mērķis ir izanalizēt un izpētīt ekoloģiska biznesa starptautiskas attīstības tendences.en_US
dc.description.abstractNowadays it is difficult for new companies to establish position among old companies due to aggressive competitiveness. When the company distributes its product on different world markets, it minimizes international trading risks for companies business. Also, if a company decided to standardize all product promotion instruments for different countries it helps to save finances. Working under ecological slogan has become one easy way for the companies to rise itself to the international market and get difference mark which distinguish it from other companies. Working under ecological slogan and showing to the society that company’s main values are environment and future of society, helps to create a positive image of the company among consumers and strengthen its position on the international market with environmentally friendly product promotion. Bachelors work main objective are to analyze ecological business trends and opportunities.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleEkoloģiskā produkta virzīšana Eiropas Savienībā.en_US
dc.title.alternativeEcological Product Promotion in European Union.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record