Show simple item record

dc.contributor.advisorCekuls, Andrejsen_US
dc.contributor.authorIeviņš, Ģirtsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:29:04Z
dc.date.available2015-03-24T06:29:04Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other41693en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15113
dc.description.abstractBakalaura darbs „uzņēmuma SIA „Rīts A.I.” struktūrvienības „Tuffstuff” konkurētspējas palielināšanas iespējas.” Darba mērķis – balstoties uz teorētiskajiem materiāliem, izpētīt SIA „Rīts A.I.” struktūrvienības „Tuffstuff” konkurētspēju, noteikt uzņēmuma konkurētspējas paaugstināšanas virzienus un izstrādāt priekšlikumus tās attīstīšanai. Darbs sastāv no 3 daļām. Pirmajā daļā ir aprakstīti no teorijas viedokļa konkurence, konkurētspējas un konkurētspējīgās priekšrocības būtība, tās veidošana un attīstīšana. Otrajā daļā ir detalizēti aprakstīts uzņēmums, tā konkurenti un sniegts attiecīgās nozares raksturojums. Trešajā daļā uzņēmuma konkurētspēja ir novērtēta raksturojot uzņēmuma veiktos mārketinga pasākumus, sniedzot SVID analīzi, analizējot klientu aptaujas rezultātus un tika izvirzīti atsevišķi virzieni konkurētspējas paaugstināšanai. Atslēgvārdi: konkurētspēja, konkurētspējīgā priekšrocība, SVID, M. Portera 5 spēku modelis, vērtību ķēde. en_US
dc.description.abstractBachelor Thesis “enterprise LLC “Rīts A.I.” structural unit’s “Tuffstuff” competitiveness improvement opportunities.” Aim of the paper – according to theoretical materials, explore LLC “Rīts A.I.” structural unit’s “Tuffstuff” competitiveness, determine directions of enterprise’s competitiveness improvements, and prepare suggestions for its development. The paper consists of 3 parts. The first part gives a theoretical overview of competition, competitiveness and essence of competitive advantage, its creation and development. In the second part, detailed background of the enterprise is provided, including its competitors and overview of the industry. The third part assesses the enterprise’s competitiveness by evaluating the enterprise’s marketing activities. This is done by performing SWOT analysis, and evaluating results of client questionnaire. As a result, different directions are prepared for improving competitiveness. Keywords: competitiveness, competitive advantage, SWOT.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleUzņēmuma SIA "Rīts A.I."struktūrvienības "Tuffstuff" konkurētspējas palielināšanas iespējas.en_US
dc.title.alternativeEnterprise LLC "Rīts A.I." structural unit's "Tuffstuff" competitiveness improvement opportunities.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record