Show simple item record

dc.contributor.advisorPraude, Valērijsen_US
dc.contributor.authorSauļūna, Līgaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:29:06Z
dc.date.available2015-03-24T06:29:06Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other8237en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15134
dc.description.abstractŠī darba saturs ir veltīts būvniecības nozares integrēto mārketinga komunikāciju tendenču izpētei Latvijā, par pamatu ņemot konkrēta šīs nozares pārstāvja, SIA “Moduls Rīga”, darbības izpēti. Gan SIA “Moduls Rīga”, gan arī daudzu citu šīs nozares uzņēmumu darbība īpaši aktīva kļuva 20. gadsimta beigās. Šajā laika periodā daudzi būvniecības nozares uzņēmumi „vecajās” Eiropas Savienības dalībvalstīs sāka meklēt alternatīvas un jaunus tehnoloģiskos risinājumus nestabilajam Krievijas tirgum, kurā bija iestājusies ekonomiskā krīze. Lai padarītu savu uzņēmumu konkurētspējīgu tirgū, uzņēmumi sāka izmantot dažādus integrēto mārketinga komunikāciju elementus, kurus autore apskatīta šajā darbā. 1994. gadā Latvijas tirgū savu darbību aktīvi pieteica SIA “Moduls Rīga”, kas, izmantojot savus uzņēmējdarbības sakarus ar citiem Eiropas valstu uzņēmējiem, prata piesaistīt uzņēmuma attīstībai nepieciešamās investīcijas un, pielietojot dažādus integrēto mārketinga komunikāciju elementus, iekarot vietu būvniecības tirgū. Pētījuma pirmajā daļā autore analizē gan būvniecības nozari kopumā, gan SIA “Moduls Rīga” darbību raksturojošo informāciju. Otrajā daļā autore pēta SIA “Moduls Rīga” sniegtos pakalpojumus, to cenu veidošanu, pakalpojumu kvalitātes un vides uzraudzības nozīmi, kā arī šo faktoru ietekmi uz uzņēmuma darbību. Savukārt trešajā daļā autore analizē SIA “Moduls Rīga” darbībā izmantotos integrēto mārketinga komunikāciju elementus, to efektivitāti un potenciālās pilnveidošanas iespējas. Ņemot vērā uzņēmuma straujo attīstību kopš 20. gadsimta beigām, autorei šķita nozīmīgi izpētīt un analizēt šādu panākumu cēloņus. Pamatojoties uz iepriekšminētajiem apsvērumiem, tika izvirzīta hipotēze, definēts pētījuma mērķis un formulēti uzdevumi šī mērķa sasniegšanai. No pētījuma rezultātiem autore ir izdarījusi virkni secinājumu par to, kādiem faktoriem ir vislielākā nozīme uzņēmuma konkurētspējas nodrošināšanai būvniecības nozarē, kā tiek veidots integrēto mārketinga komunikāciju komplekss un kā tas ietekmē paša uzņēmuma attīstības iespējas. Pamatojoties uz šiem secinājumiem, nobeigumā autore ir izstrādājusi priekšlikumus, kas spētu uzlabot uzņēmuma darbību un konkurētspēju tirgū, kā arī optimizēt integrēto mārketinga komunikāciju pielietojumu. Pētījuma atziņas var tikt izmantotas gan SIA “Moduls Rīga”, gan citu līdzīga profila uzņēmumu konkurētspējas uzlabošanā. Darba izstrādes gaitā autore izmantoja likumdošanas un citus normatīvos aktus, specializēto literatūru, informāciju no masu mēdijiem un uzņēmuma nepublicēto informāciju. Maģistra darbs apjoms ir 99 lpp., tajā apkopoti 18 attēli un 11 tabulas. Darbam pievienoti arī divpadsmit pielikumi, kuros atspoguļoti dažādi vizuāli piemēri un plaši uzskaitījumi. Pielikumu kopējais apjoms sastāda 18 lpp.en_US
dc.description.abstractFrom the start of the civilization there has always been topical the issue of satisfaction of human needs. According to the theory of needs of Abraham Maslow, one of the basic human needs has been a dwelling. Nevertheless, there are large differences between the dwelling which made a primitive human being happy and the one appreciated by a modern person. Nowadays industry of construction is one of the most important industries in economy of every nation. Huge meaning of this industry is determined by its specific weight in gross domestic product. Building is time-consuming process and it is connected with every other industry because it produces foundations to other industries in the form of infrastructure. That is why it is so important to develop tenacious industry of construction in every country. Activity of many companies in the industry of construction increased in the end of 20th century after economic breakdown in Russia. In this period many traders of wiring and lighting equipment from „old” European Union countries started to seek for alternatives to loss-making markets of Russia. Many industrialists of engineering communications and up-to-dated constructions joined this quest. Since Latvia joined European Union there is a chance to involve big amount of capital investments and to implement big projects. Thanks to economical situation of Latvia and its growth of national economy Latvia can be described as well - disposed to capital investments. With foreign investors also comes experience in organizing international competitions and financing that helps our country to develop economics. Since biggest part of construction market of Latvia is divided between old and well known companies author as an object of her research decided to choose one company that is not so old yet whose development is fast-moving. Considering many aspects author decided that „Moduls Riga” Ltd. matches up with these parameters. As target of this research author determines analysis of whole industry of construction and particular “Moduls Riga” Ltd., structure and quality of services that company offers in market, topic of environmental control and its urgency in particular industry as well as analysis of integrated marketing communications and their efficacy and development of conclusions and suggestions that could improve company’s competitiveness in market. Author gives an information about the industry of construction, activity of „Moduls Riga” Ltd. and its external environment in the first part of the research. In the second part of this research author gives an analysis of services offered by „Moduls Riga” Ltd. their prices and quality as well as company’s activities to improve environmental control. Elements of promotion which are used in the activity of „Moduls Riga” Ltd. as well as their efficiency are analyzed in the third part of this research. There are 99 pages in research, 18 pictures and 11 tables. Work also has 11 appendixes.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleIntegrētās mārketinga komunikācijas būvniecības nozarēen_US
dc.title.alternativeIntegrated marketing communications in the construction industryen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record