Mākslas terapijas elementu pielietojums darbā ar bērniem ar vieglas garīgas attīstības traucējumiem
Author
Krutova, Jūlija
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zīverte, Linda
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba tēma ir „Mākslas terapijas elementu pielietojums darbā ar bērniem ar vieglas garīgās attīstības traucējumiem”. Autore izvirzīja sekojošo mērķi: pētīt mākslas terapijas elementu pielietojumu darbā ar bērniem ar vieglas garīgās attīstības traucējumiem. Darbs ir sadalīts trīs nodaļās. Pirmajā nodaļā ir aprakstīts garīgās attīstības traucējumu definīcija, kā arī bērnu ar viegliem attīstības traucējumiem attīstības īpatnības. Otrajā nodaļā ir apkatīts mākslas terapijas jēdziens. Autore noskaidrja ar ko atšķiras mākslas terapija no citām metodēm un kādas ir tās priekšrocības atšķirībā no citām metodem. Autore pētīja mākslas terapijas teorijas. Kā arī noskaidroja, kādu efektu uz bērnu atstāj māklsas terapija.Trešajā nodaļā ir veikts empīriskais pētījums. Autore mēģināja noskaidrot mākslas terapijas pielietojuma novērtējumu darbā ar bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem. The theme of degree work is „The use of art therapy’s elements in work with children who have mild mental retardation”. Author suggested the aim of work, to investigate the use of art therapy’s elements in work with children who have mild mental retardation. Degree work is devided into three chapters. In first chapter is described definition of mental retardation and children with mild mental retardation developmental peculiarities. In the second chapter is described definition of art therapy. Author circumscribe the differences between art therapy and the others methods and described the art therapy’s advantage compare to other methods. Author investigate art therapy’s theories. As well as make more exact what kind of effect art therapy retain on child. In the third chapter is made empirical research. Author has made attempt to estimate the use of art therapy in work with children with mental retardation.