Show simple item record

dc.contributor.advisorSkudra, Ojārsen_US
dc.contributor.authorZandersone, Martaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:30:50Z
dc.date.available2015-03-24T06:30:50Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other12408en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15598
dc.description.abstractBakalaura darbā „TV3 akcijas „Ģimenes vārdā!” analīze: televīzijas kanāla tēla un reputācijas aspekti (2006-2007)” autore izpētījusi TV3 tēlu un reputācijas aspektus, organizējot akciju „Ģimenes vārdā!”. TV3 tēls un reputācijas aspekti tiek pētīta par pamatu ņemot Klausa Mertena (Klauss Merten) tēla teoriju un Čarlza Fombruna (Charles J.Fombrun) reputācijas teoriju. Analizējot publikācijas un apkopojot iegūtos datus, autore izmantojusi Čārlza Osguda (Charles Osgood) semantisko diferenciāli. Reputācijas aspektu pētīšanai, autore intervējusi mediju ekspertu, sabiedrisko attiecību speciālistu un cilvēkus, kas bijuši iesaistīti TV3 akcijas „Ģimenes vārdā!” rīkošanā, kā arī veikusi respondentu anketēšanu. Autore izpētījusi, ka TV3 tēls tiek vērtēts atzinīgi, ka TV3 un rīkotās akcijas „Ģimenes vārdā!” reputācijas aspekti novērtēti pozitīvi. Bakalaura darbu veido trīs daļas: teorētiskā, metodoloģija un darba pētnieciskā daļa. Atslēgas vārdi: tēls, reputācijas aspekti, mediji, komerctelevīzijaen_US
dc.description.abstractFor the bachelor’s thesis "Analyses of the TV3 Campaign "On Behalf of the Family": television image and reputation aspects (2006-2007)" the author has studied the image and the aspects of reputation of TV3 by organizing a campaign “On Behalf of the Family”. The image of TV3 and the aspects of reputation are studied according to the Klauss Merten’s image theory and Charles J.Fombrun’s reputation theory. For the analyses of publications and the processing of the data the author has used Charles Osgood’s semantic differential. For the purpose of studying the aspects of reputation the author has interviewed a media expert, a public relationship specialist and people involved in the organization of TV3 campaign “On Behalf of the Family”, and has carried out a survey. The author has concluded that the image of TV3 is perceived approvingly and that the aspects of reputation of TV3 and of the campaign „On Behalf of the Family” are viewed positively. The bachelor’s thesis consists of three parts: the theoretical, the methodological and the research part. Key words: image, aspects of reputation, mass media, commercial televisionen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleTV3 akcijas "Ģimenes vārdā!" analīze: televīzijas kanāla tēla un reputācijas aspekti (2006 - 2007)en_US
dc.title.alternativeAnalyses of the TV3 Campaign "On Behalf of the Family": television image and reputation aspects (2006 - 2007)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record