Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorSkudra, Ojārsen_US
dc.contributor.authorZvēra, Ingrīdaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:30:51Z
dc.date.available2015-03-24T06:30:51Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other12526en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15601
dc.description.abstractBakalaura darba „Latvijas valsts zīmolvedības stratēģijas izstrādes un realizācijas pasākumi Latvijas institūtā (2004─2009)” galvenais mērķis ir noskaidrot iemeslus, kādēļ Latvijas institūts pētāmajā laika posmā ir atteicies no tēla veidošanas stratēģijas izveides, zīmolvedības stratēģijas izstrādes un par īstenojamāko variantu uzskata konkurētspējīgas identitātes veidošanu, kā arī noskaidrot, kā šis mērķis tiks sasniegts pašreizējā ekonomiskajā situācijā. Darbā ar zīmolvedību saistītās aktivitātes tiek analizētas, balstoties Ārlietu ministrijas un LI dokumentos, kas identificē pētāmajā laika posmā veiktās aktivitātes un to nozīmi vienotas stratēģijas izstrādei. Tiek veiktas arī intervija ar institūta direktoru Ojāru Kalniņu, lai noskaidrotu, kā Latvijas institūts turpina darbību pašreizējos ekonomiskajos apstākļos un citiem cilvēkiem, kas saistīti ar zīmolvedības aktivitātēm, lai noskaidrotu ieteikumus turpmākai Latvijas starptautiskās atpazīstamības veicināšanai un komentārus par līdzšinējo institūta darbību. Par bakalaura darba teorētisko pamatojumu tiek izvēlēta Volija Olinsa zīmolvedības īstenošanas modelis, kā arī tiek analizēta Saimona Anholta alternatīvā konkurētspējīgas identitātes teorija. Tiek apskatītas arī citu autoru zīmolvedības teorijas. Pētījuma veikšanai autore izmantoja gadījuma studijas metodi, kuras ietvaros tiek veikta dokumentu analīze un strukturētas un daļēji strukturētas intervijas. Atslēgvārdi: Latvijas institūts, valsts zīmolvedība, starptautiskā atpazīstamība, valsts reputācija, valsts tēls, konkurētspējīga identitāte.en_US
dc.description.abstractThe general purpose of this thesis „Activities and implementation of national branding startegy by the Latvian institute (2004 - 2009)” is to find out if the concept of Competitive Identity is the most appropriate tool for gaining a positive international identity instead of the conventional image building strategy or national branding strategy that have been used in the past. Furthermore, the paper will identify the aim of the Latvian institute and its current actions regarding the current economic crisis. The research is based on documents drawn from the Ministry of Foreign Affairs and the Latvian institute. These documents outline how the Latvian institute attempted to construct a nation branding strategy during the period of research. In conjunction with these documents the research includes several interviews, one in particular being with the director of LI. The theoretical content of this thesis has been drawn from the nation branding strategy designed by Wolly Olins, and the theory of Competitive Identity by Simon Anholt. The opinions of other academics and professionals regarding nation branding, the role of country- of- origin, brand equity and the importance of the nation of country has been considered as well. The research was collected using the case study method, in terms of the document analysis along with structured and sub structured interviews. Key words: Latvian institute, branding the nation, international identification, reputation of nation, image of nation, competitive identity.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleLatvijas valsts zīmolvedības stratēģijas izstrādes un realizācijas pasākumi Latvijas institūtā (2004 ─ 2009)en_US
dc.title.alternativeActivities and implementation of national branding strategy by the Latvian institute (2004 - 2009)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige