Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorSmilgzieda, Sandraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:30:51Z
dc.date.available2015-03-24T06:30:51Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other12556en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15602
dc.description.abstractBakalaura darbā „Integrētās mārketinga komunikācijas pielietojums: „Galerija Centrs” un „Domina Shopping” ir apskatītas integrētās mārketinga komunikācijas pamatnostādnes būtība, ietverot četrus galvenos līdzekļus: reklāmu, sabiedriskās attiecības, tiešo pārdošanu un pārdošanas veicināšanu. Kā vieni no veiksmīgiem komunikācijas līdzekļiem tiek apskatīti interneta un pasākuma mārketings. Darba mērķis ir izvērtēt integrētās mārketinga komunikācijas, interneta mārketinga un pasākuma mārketinga būtību un vērtējumu tirdzniecības centru (t/c) „Galerija Centrs” un „Domina Shopping” darbībā, kā arī noskaidrot patērētāju vērtējumu par lielveikalu komunikāciju. Darba hipotēze: veiksmīgākie instrumenti „Galerija Centrs” un „Domina Shopping” pielietojumā bijušas aktivitātes internetā. Lai izpētītu un analizētu lielveikalu darbības atbilstību integrētās mārketinga komunikācijas teorijai empīriskajā daļā tiek veiktas dziļās intervijas ar tirdzniecības centra „Domina Shopping” mārketinga projektu menedžeri, ”Galerija Centrs” mārketinga menedžeri un „Galerija Centrs” reklāmas aģentūru. Pamatojoties no iegūtās informācijas intervijās ar mārketinga menedžerēm, kā viens no vadošajiem komunikācijas veidiem kļūst pasākumi un internets kā veiksmīgs komunikācijas kanāls, tāpēc tiek izmantota arī kvalitatīvā pētniecības metode: anketēšana, lai pārbaudītu mārketinga menedžeru pieņēmumus un noskaidrotu veiksmīgākos komunikācijas kanālus un veidus patērētāju uzmanības piesaistīšanai, kā arī vērtējumu par lielveikalu komunikāciju kopumā. Pētījuma rezultāti atspoguļo IMK pieaugošo lomu. Nepietiek tikai ar reklāmu, lai uzrunātu pircējus, nepieciešams izmantot visus IMK instrumentus, tai skaitā, pārdošanas veicināšanu, popularitātes veicināšanu, tiešo mārketingu un pasākuma mārketingu. Darbs sastāv no ievada, teorētiskās daļas, empīriskās daļas, secinājumiem, priekšlikumie un pielikumiem. Atslēgvārdi: integrētā mārketinga komunikācija, interneta mārketings, pasākuma mārketings, „Galerija Centrs”, „Domina Shopping”.en_US
dc.description.abstractBachelor work "Integrated marketing communication applications: „Gallery Center" and "Domina Shopping" is addressed in integrated marketing communications guidelines nature, including the four main tools: advertising, public relations, direct sales and sales promotion. As one of the most successful means of communication are discussed and a measure of Internet marketing. The goal is to evaluate an integrated marketing communications, internet marketing and event marketing, and assessment of the nature of the trade center (t/c) "Center Gallery" and "Domina Shopping" in action, as well as to clarify the consumer's assessment of supermarket communications. Working hypothesis: most successful instruments "Gallery Center" and "Domina Shopping" has been active online. To explore and analyze supermarket operations with an integrated marketing communications theory in empiric part - depth interviews are conducted with the trade center "Domina Shopping" marketing project manager, "Gallery Center" a marketing manager and the "Center Gallery" advertising agency. On the basis of information obtained from interviews with marketing managers as one of the leading forms of communication become events, and internet as a successful communication channel, it is also used in qualitative research method: survey to to verify the marketing managers allegations and determine the best channels of communication and ways to attract the attention of consumers, as well as an assessment of supermarket communication. The study results reflect the increasing role of IMK. It is not enough on advertising to reach customers, you need to use all IMK tools, including sales promotion, celebrity promotion, direct marketing and event marketing. The work consists of an introduction, theoretical part, the empirical parts of the conclusions, proposals and attachments. Keywords: integrated marketing communications, Internet marketing, event marketing, "Center Gallery", "Domina Shopping".en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleIntegrētās mārketinga komunikācijas pielietojums: "Galerija Centrs" un "Domina Shopping" piemērsen_US
dc.title.alternativeIntegration marketing communication: Galerija Centrs and Domina Shopping exampleen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record