Show simple item record

dc.contributor.advisorSeņkāne, Silvaen_US
dc.contributor.authorTarasova, Jekaterīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:30:52Z
dc.date.available2015-03-24T06:30:52Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other12581en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15604
dc.description.abstractJekaterīna Tarasova „Sievietes tēla konstruēšana latviešu un krievu valodā iznākušos vīriešu žurnālos” Bakalaura darbs Darba vadītāja: Docents Dr.sc.soc. Silva Seņkāne Darba apjoms: 55 lappuses., 2 pielikumi, 2 attēli Atslēgvārdi: realitāte, stereotipi, tēli, vīriešu žurnāli Darbs sastāv no 7 daļām: Masu komunikācijas modeļi, Mediju realitātes sociāla konstruēšana, Tēli un stereotipi, Žurnālu auditorija, Sievietes tēls vīriešu žurnālos, Vīriešu žurnālu KLUBS un ПАТРОН analīze, Fokusgrupas. Pētījuma mērķis: Noskaidrot sieviešu tēla konstruēšanās īpatnības latviešu un krievu valodā iznākošos vīriešu žurnālos KLUBS un ПАТРОН, atrast kopīgās un atšķirīgās iezīmes.Uzdevumi: Raksturot vīriešu žurnālus KLUBS un ПАТРОН Definēt jēdzienu “dzimuma stereotipi”; Izpētīt, vai vīriešu žurnālu saturā parādās dzimuma stereotipi. Analizēt, apkopot fokusgrupu intervijas rezultātus un noskaidrot auditorijas viedokli par dzimuma stereotipiem; Pētījuma metodes: satura semiotiskā analīze, fokusgrupu metode.Teorētiskā daļā par pamatu izmantota akadēmiskā literatūra, žurnāla kā medija analīze, dzimuma stereotipu teorētiskai definēšanai. Kvalitatīvo pētījumu metožu pielietojums darbā palīdzēja iegūt personu un grupas attieksmi un viedokli, atklāja mūsdienu auditorijas attieksmi par darbā pētāmo jautājumu.en_US
dc.description.abstractJekaterīna Tarasova “Construing of a female image in man's magazines published in Latvian and Russian” Bachelor Paper Advisor: Docent Dr.sc.soc. Silva Seņkāne Volume of paper is 55 pages, 2 appendices, 2 pictures Key-words: reality, stereotypes, images, men’s magazines. The paper consists of the 7 chapters: Models of Mass Communication, Social Formation of Media Reality, Images and Stereotypes, Audience of Magazines, Woman’s Image in Men’s Magazines, Analysis of Men’s Magazines KLUBS and PATRON, Focal Groups. The goal of the research is to clarify the peculiarities of a woman’s image formation in magazines KLUBS and PATRON that are published in Latvian and Russian, to find common and different features. The enabling objectives of the paper are: To characterize KLUBS and PATRON magazines; To define the notion of “sex stereotype”; To investigate if the sex stereotypes appear in the content of men’s magazines; To analyze, to summarize the results of focal group’s interviews and to clarify audience’s opinion about sex stereotypes; The methods of research are semiotic analysis of content and the method of focal groups. In the theoretical part the author uses academic literature as a basis, and the analysis of a magazine as a means of media, in order to define the sex stereotypes in theory. Use of qualitative methods in present paper helps to acquire attitude and opinion of persons and a group, discovers the attitude of contemporary audience toward the investigated matter.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleSievietes tēla konstruēšana latviešu un krievu valodā iznākušos vīriešu žurnālosen_US
dc.title.alternativeConstruing of a female image in man's magazines published in Latvian and Russianen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record