Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorBrikše, Intaen_US
dc.contributor.authorPetrovs, Antonsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:31:03Z
dc.date.available2015-03-24T06:31:03Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other25542en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15674
dc.description.abstractKomunikācijas zinātnes bakalaura studiju programmas studenta Antona Petrova bakalaura darba “Latvijas Republikas Ministru prezidentu vizuālā reprezentācija Latvijas laikrakstos (1993, 1998, 2002, 2006)” mērķis ir izpētīt Latvijas vadošo preses izdevumu publicētās fotogrāfijās Ministru prezidentu vizuālo reprezentāciju Darba teorētiskajā daļā tiek aprakstīta sociālo reprezentāciju teorija, kā arī skaidroti meditācijas un mediatizācijas jēdzieni, sniegts ieskats attēlu semiotikā. Darba metodoloģijā tiek lietota attēlu kontentanalīze. Darba gaitā identificēti mediju vizuālās reprezentācijas paņēmieni, analizēta laika, medija, medija veida ietekme uz vizuāla materiāla saturu. Atslēgas vārdi: vizuālā reprezentācija, sociālās reprezentācijas, meditācija, mediatizācija, semiotika, fotogrāfija.en_US
dc.description.abstractAntons Petrovs, a student of Communication Science in University of Latvia, has produced a Bachelor Paper titled "Visual representation of Prime ministers of Latvia in Latvian daily press (1993, 1998, 2002, 2006)" within an objective to study the ways of visual representation of Prime Ministers of Republic of Latvia in the publications of Latvian leading daily press. The theoretical part of the research attempts to explain the concepts of social representation theory and processes of politics mediation and mediatization, as well as to offer an insight into the semiotics of image. The methods employed in the research quantitative and qualitative content analysis of the image. The author has identified media visual representations techniques, has analyzed the notions of time, media, the type of media and the use of visual material in respect to their influence on photograph content. Keywords: visual representation, social representations, mediation and mediatization, semiotics, photograph.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleLatvijas Republikas ministru prezidentu vizuālā reprezentācija Latvijas laikrakstos (1993, 1998, 2002, 2006)en_US
dc.title.alternativeVisual representation of Prime ministers of Latvia in Latvian daily press (1993, 1998, 2002, 2006)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию