Show simple item record

dc.contributor.advisorLatkovska, Ingaen_US
dc.contributor.authorVucāne, Sarmīteen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:31:06Z
dc.date.available2015-03-24T06:31:06Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other28517en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15697
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Sabiedrisko attiecību darbības veidu izmantošana NVO komunikācijā ar sabiedrību. NVO „Dzīvnieku draugs” gadījuma analīze (2008. – 2010.)”. Darba mērķis ir izpētīt, kādus sabiedrisko attiecību darbības veidus nevalstiskā organizācija (NVO) „Dzīvnieku draugs” izmanto komunikācijā ar sabiedrību un vai to izmantošana ir vērsta uz organizācijas atpazīstamības, mērķu popularizēšanas, sabiedrības atbalsta un iesaistīšanās veicināšanu, kā arī pozicionē NVO „Dzīvnieku draugs” kā dzīvnieku tiesības aizstāvošu un labturību veicinošu organizāciju. Darba teorētiskā daļa balstās uz dažādu autoru teorijām par komunikāciju, komunikācijas modeļiem, sabiedriskajām attiecībām, sabiedrisko attiecību modeļiem, darbības veidiem un sabiedrisko attiecību specifiku nevalstiskajās organizācijās. Pētījuma veikšanai izmantotas četras pētniecības metodes: gadījuma studija (dokumentu analīze), daļēji strukturētā intervija, mediju kontentanalīze un anketēšana internetā. Darbā pētīta NVO „Dzīvnieku draugs” komunikācija ar sabiedrību un tajā izmantotie sabiedrisko attiecību darbības veidi, kā arī to izmantošanas lietderība. Organizācijas komunikācija ar sabiedrību pētīta, analizējot NVO „Dzīvnieku draugs” gada atskaites un identificējot tajās sabiedrisko attiecību darbības veidus, kā arī uzskaitot un analizējot publikācijas par organizāciju latviešu drukātajos medijos laika posmā no 2008. līdz 2010. gadam. NVO „Dzīvnieku draugs” izmantoto sabiedrisko attiecību darbības veidu izmantošanas lietderība un sabiedrības attieksme pret organizāciju tika pētīta, izmantojot aptauju internetā. Darbs sastāv no ievada, teorētiskās, metodoloģiskās, empīriskās daļas un secinājumiem. Atslēgas vārdi: sabiedriskās attiecības, sabiedrisko attiecību darbības veidi, komunikācija, nevalstiskā organizācija (NVO), dzīvnieku aizsardzība, „Dzīvnieku draugs”, „Dzīvnieku drauga fonds”.en_US
dc.description.abstractThe title of the Bachelor’s Thesis is “Usage of Public Relations activities in NGO communication with society. Case study of NGO “Dzīvnieku draugs” (2008–2010). The aim of the Thesis is to study the types of public relations activities employed by NGO “Dzīvnieku draugs” in its communication with the society and to examine whether these activities are directed at facilitating recognisability of the organisation, popularisation of aims, public support and involvement, as well as at positioning NGO “Dzīvnieku draugs” as an organisation that promotes animal rights and welfare. The theoretical part of the Thesis is based on theories by various authors with respect to communication, communication models, public relations, public relations models, types of activity, and peculiarities of public relations in non-governmental organisations. Four study methods have been employed in performing the research: a case study (document analysis), a partially structured interview, media content analysis, and an on-line questionnaire. The Thesis deals with communication of NGO “Dzīvnieku draugs” with the society and with the employed types of public relations activities, as well as with efficiency of their use. Communication of the organisation with the society is studied by analysing annual reports of NGO “Dzīvnieku draugs” and by identifying the types of public relations activities therein, as well as by enumerating and analysing publications about the organisation in Latvian printed media published between 2008 and 2010. The efficiency of usage of the types of public relations activities at NGO “Dzīvnieku draugs” and the society’s attitude towards the organisation was studied with an on-line questionnaire. The Thesis comprises an introduction, a theoretical, methodological, empirical, and analytical part, and conclusions. Keywords: public relations, types of public relations activities, communication, non-governmental organisation (NGO), animal protection, “Dzīvnieku draugs”, “Dzīvnieku drauga fonds”.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleSabiedrisko attiecību darbības veidu izmantošana NVO komunikācijā ar sabiedrību. NVO „Dzīvnieku draugs" gadījuma analīze (2008.– 2010.)en_US
dc.title.alternativeUsage of Public Relations activities in NGO communication with society. Case study of NGO “Dzīvnieku draugs” (2008 – 2010)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record