Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorTīfentāle, Sabīneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:31:07Z
dc.date.available2015-03-24T06:31:07Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other29932en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15705
dc.description.abstractBakalaura darba tēma „”Swedbank” lojalitātes programma “Gudrie punkti” analīze”, darbā mērķis ir noskaidrot klientu viedokli par šo programmu, kuri ir MasterCard karšu lietotāji un programmas dalībnieki. Darbs sastāv no trīs svarīgām daļām – teorijas, metodoloģiskās un empīriskās daļas. Teorētiskajā daļā tiek izpētīta literatūra par mārketingu un tās komunikācijas kanāliem, kā arī klientu un tā apmierinātību, un lojalitāti un lojalitātes programmām. Metodoloģijas daļā tiek apskatīta literatūra par kvalitatīvu un kvantitatīvu pētījumu pielietošanu, konkrēti: intervija un aptauja. Nobeigumā tiek veikti secinājumi un izvērtēti iegūtie dati no intervijas un aptaujas, kuru rezultātā ir iespējams veikt ieteikumus programmas uzlabošanai. Atslēgas vārdi: lojalitāte, lojalitātes programma, klients, apmierinātība, „Swedbank”, MasterCard, „Gudrie punkti”.en_US
dc.description.abstractBachelor theme „”Swedbank” loyalty program “Gudrie punkti” analysis”, aim is to find out customers opinion about the program, who are MasterCard cards users and participants in program. The research paper consists of three important parts – theoretical, methodological and empirical chapters. In theoretical chapter had been studied about marketing and communication channels, about costumer and their satisfaction, loyalty and loyalty programs. In methodological chapter had been studied literature about qualitative and quantitative research: interview and questionnaire. In conclusion, author, appraise acquired data from interview and questionnaire, and give an advice for loyalty program enhancement. Keywords: loyalty, loyalty program, customer, satisfaction, “Swedbank”, MasterCard, “Gudrie punkti”.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.title"Swedbank" lojalitātes programmas "Gudrie punkti" analīzeen_US
dc.title.alternative"Swedbank" loyalty program "Gudrie punkti" analysisen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record