Show simple item record

dc.contributor.advisorKleckins, Ābramsen_US
dc.contributor.authorPokule, Ineseen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:31:07Z
dc.date.available2015-03-24T06:31:07Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other30620en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15709
dc.description.abstractBakalaura darba nosaukums ir „Bērnu televīzija un tās attīstības perspektīvas Latvijā”. Darbā aprakstītais temats ir aktuāls, iepriekš nepētīts un vērsts uz nākotnes perspektīvām. Neskatoties uz lielo televīzijas popularitāti bērnu vidū, tajā redzamo bērnu raidījumu apjoms pēdējos gados ir samazinājies. Netiek veidota arī vienota satura koncepcija. Darbā tiek pētīta un analizēta bērnu raidījumu attīstība Latvijas Televīzijā. Šis kanāls izvēlēts tādēļ, ka ir sabiedriskais televīzijas kanāls ar tam atbilstošām prioritātēm. Pašlaik Latvijā nav atsevišķa bērnu televīzijas kanāla. Tādēļ bakalaura darbā mēģinātas noskaidrot tā attīstības perspektīvas. Darbā apskatīta A. Banduras sociālā mācīšanās teorija, kā arī dažādu autoru viedokļi par televīzijas ietekmi uz bērniem un bērnu raidījumu nozīmi. Pētniecībā izmantotās metodes ir daļēji strukturētās dziļās intervijas, interneta vidē ierosināta diskusija par pētāmo tēmu un darbs ar drukātajiem materiāliem. Darbu veido nodaļas, apakšnodaļas, secinājumi, kā arī apjomīgs pielikums ar pilnā formā attēlotām dziļajām intervijām, interneta diskusiju un dažādiem statistiskiem un vizuāliem materiāliem. Darbā iegūti konkrēti secinājumi, ko var izmantot bērnu raidījumu veidotāji, lai attīstītu šo jomu Latvijā.en_US
dc.description.abstractThe name of the bachelor paper is “Kid Television and its Development Possibilities in Latvia”. The issue is current, not researched previously and directed to the future development. Volume of the kid programme has decreased for last years. And there is not united conception of content. The bachelor paper includes research and analysis of kid programme development in Latvia Television. This channel is chose because of its social functions and priorities. For this time there is not separate kid television channel in Latvia that is why it is tried to find out what are the development possibilities for such channel. The social learning theory of A. Bandura and standpoints of other authors about televisions impact of children are used in this work. Research methods are intensive interviews, discussion in internet site and analysing printed materials. The work contains of chapters, branch chapters, conclusions and broad appendix of intensive interviews, internet discussion and different statistical and visual materials. Conclusions of the research and bachelor paper can be used by people making kid programmes.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleBērnu televīzija un tās attīstības perspektīvas Latvijāen_US
dc.title.alternativeKid Television and its Development Possibilities in Latviaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record