Apakšveļas zīmola "Laumelle" uztveres analīze Latvijas mērķauditorijā
Author
Pētersone, Ilze
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Rupā, Ulrika
Date
2007Metadata
Show full item recordAbstract
Darba mērķis ir pēc iespējas precīzāk izprast Latvijas jauno sieviešu auditorijas gaidas un vajadzības, pārdodot tai samērā intīmu preci – apakšveļu, kā arī veicināt lielāku izpratni par šo auditoriju reklāmas jomā strādājošo cilvēku vidū. Darbs strukturizēts trīs blokos: teorētiskais materiāls (par zīmolu, reklāmu, jauniešu psiholoģisko raksturojumu un mediju vietu jauniešu dzīvē). Empīriskajā daļā tiek aprakstīti anketēšanās un fokusgrupas intervijas laikā iegūtie rezultāti, bet trešajā - nobeiguma daļā – kodolīgi tiek aprakstīti galvenie secinājumi, kas izriet no abu pētījumu rezultātiem. Pētījuma gaitā tiek konstatētas vairākas problēmas, kas aizkavējušas konkrētās auditorijas uzrunāšanu.Atslēgvārdi: zīmols „Laumelle”, apakšveļa, jaunietes, vizuālais noformējums. The bachelor work is a research of young women (age 16 – 25) attitude to new underwear brand “Laumelle”. The aim of this work is to define the expectations and needs of the target audience, when somebody is trying to sell them a quite intimate thing – underwear. Work contains following parts: theoretical part and empirical part which deals in two parts: questionnaire and focus group interview. At the end is a lapidary conclusion about main questions, asked in the beginning.In this research several problems have been found, for example, mismatch between underwear prices and purchasing capacity of the target audience. Extra work is needed to remake the “Laumelle” advertising, because target audience hasn’t been bespeak.
Keywords: Brand “Laumelle”, underwear, young women, visual design.