• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Apakšveļas zīmola "Laumelle" uztveres analīze Latvijas mērķauditorijā

Thumbnail
Открыть
309-30770-Petersone_Ilze_Komu030049_2007.pdf (1.049Mb)
Автор
Pētersone, Ilze
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Rupā, Ulrika
Дата
2007
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Darba mērķis ir pēc iespējas precīzāk izprast Latvijas jauno sieviešu auditorijas gaidas un vajadzības, pārdodot tai samērā intīmu preci – apakšveļu, kā arī veicināt lielāku izpratni par šo auditoriju reklāmas jomā strādājošo cilvēku vidū. Darbs strukturizēts trīs blokos: teorētiskais materiāls (par zīmolu, reklāmu, jauniešu psiholoģisko raksturojumu un mediju vietu jauniešu dzīvē). Empīriskajā daļā tiek aprakstīti anketēšanās un fokusgrupas intervijas laikā iegūtie rezultāti, bet trešajā - nobeiguma daļā – kodolīgi tiek aprakstīti galvenie secinājumi, kas izriet no abu pētījumu rezultātiem. Pētījuma gaitā tiek konstatētas vairākas problēmas, kas aizkavējušas konkrētās auditorijas uzrunāšanu.Atslēgvārdi: zīmols „Laumelle”, apakšveļa, jaunietes, vizuālais noformējums.
 
The bachelor work is a research of young women (age 16 – 25) attitude to new underwear brand “Laumelle”. The aim of this work is to define the expectations and needs of the target audience, when somebody is trying to sell them a quite intimate thing – underwear. Work contains following parts: theoretical part and empirical part which deals in two parts: questionnaire and focus group interview. At the end is a lapidary conclusion about main questions, asked in the beginning.In this research several problems have been found, for example, mismatch between underwear prices and purchasing capacity of the target audience. Extra work is needed to remake the “Laumelle” advertising, because target audience hasn’t been bespeak. Keywords: Brand “Laumelle”, underwear, young women, visual design.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15711
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV