dc.contributor.advisor | Zitmane, Marita | en_US |
dc.contributor.author | Priede, Agnese | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-24T06:31:08Z | |
dc.date.available | 2015-03-24T06:31:08Z | |
dc.date.issued | 2008 | en_US |
dc.identifier.other | 31261 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15715 | |
dc.description.abstract | Autore ir izvēlējusies bakalaura tēmu „Žurnāls kā reklāmas kanāls dzīvesstila žurnālos “Santa” un Cosmopolitan” 2006-2007” vēloties parādīt kādas reklāmas tiek izmantotas šajos divos populāros sieviešu žurnālos.
Darba mērķis ir apzināt un analizēt Latvijas preses reklāmu izvēli divos populāros, bet uz dažādu mērķauditoriju tendētos sieviešu žurnālos. Pētniecības ceļā autore vēlas noskaidrot kādas reklāmas no vizuālā aspekta žurnāli „Santa” un „Cosmopolitan” izvēlas izvietot savās reklāmas lapaspusēs, lai popularizētu kādu konkrētu zīmolu. Tā kā šiem žurnāliem ir dažādas mērķauditorijas, tad interesanti šķiet pētīt, kādas reklāmas šie žurnāli izvēlas, jo reklāmām ir jāuzrunā dažāda vecuma sievietes. Darba autore ir izvēlējusies pētīt žurnālu „Santa” un „Cosmopolitan” reklāmas lapaspusēs atrodamās zīmola „Loreal” reklāmas.
Atslēgas vārdi: komunikācijas kanāls, reklāma, žurnāls, zīmols. | en_US |
dc.description.abstract | The author has chosen the theme for her bachelor`s paper “Magazine as a channel of advertisment in lifestyle magazines „Santa” and „Cosmopolitan” 2006-2007” to show what kind of advertisements are being used in these two popular women`s magazines.
The aim of the paper is to study and analyse the choise of advertisement made by the Latvian press for the two women`s magazines aimed at different kinds of audience. With the research the author wants to find out what kind of advertisement from the aspect of visualization the magazines `Santa` and `Cosmopolitan` choose to insert in their pages to popularize a certain brand. As these both magazines are aimed at different audiences, it is interesting to see what advertisements they choose to address differenet ages of women.
The author has chosen to analyse advertisements of the brand `Loreal` found in the magazines “Santa” and “Cosmopolitan”.
Key words: channel of communication, advertisement, magazine, brand. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Komunikācijas zinātne | en_US |
dc.title | Žurnāls kā reklāmas kanāls dzīvesstila žurnālos "Santa" un "Cosmopolitan" (2006 ─ 2007) | en_US |
dc.title.alternative | Magazine as an Advertisement Channel in Lifestyle Magazines "Santa" and "Cosmopolitan" (2006 - 2007) | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |