Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Maritaen_US
dc.contributor.authorPriede, Agneseen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:31:08Z
dc.date.available2015-03-24T06:31:08Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other31261en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15715
dc.description.abstractAutore ir izvēlējusies bakalaura tēmu „Žurnāls kā reklāmas kanāls dzīvesstila žurnālos “Santa” un Cosmopolitan” 2006-2007” vēloties parādīt kādas reklāmas tiek izmantotas šajos divos populāros sieviešu žurnālos. Darba mērķis ir apzināt un analizēt Latvijas preses reklāmu izvēli divos populāros, bet uz dažādu mērķauditoriju tendētos sieviešu žurnālos. Pētniecības ceļā autore vēlas noskaidrot kādas reklāmas no vizuālā aspekta žurnāli „Santa” un „Cosmopolitan” izvēlas izvietot savās reklāmas lapaspusēs, lai popularizētu kādu konkrētu zīmolu. Tā kā šiem žurnāliem ir dažādas mērķauditorijas, tad interesanti šķiet pētīt, kādas reklāmas šie žurnāli izvēlas, jo reklāmām ir jāuzrunā dažāda vecuma sievietes. Darba autore ir izvēlējusies pētīt žurnālu „Santa” un „Cosmopolitan” reklāmas lapaspusēs atrodamās zīmola „Loreal” reklāmas. Atslēgas vārdi: komunikācijas kanāls, reklāma, žurnāls, zīmols.en_US
dc.description.abstractThe author has chosen the theme for her bachelor`s paper “Magazine as a channel of advertisment in lifestyle magazines „Santa” and „Cosmopolitan” 2006-2007” to show what kind of advertisements are being used in these two popular women`s magazines. The aim of the paper is to study and analyse the choise of advertisement made by the Latvian press for the two women`s magazines aimed at different kinds of audience. With the research the author wants to find out what kind of advertisement from the aspect of visualization the magazines `Santa` and `Cosmopolitan` choose to insert in their pages to popularize a certain brand. As these both magazines are aimed at different audiences, it is interesting to see what advertisements they choose to address differenet ages of women. The author has chosen to analyse advertisements of the brand `Loreal` found in the magazines “Santa” and “Cosmopolitan”. Key words: channel of communication, advertisement, magazine, brand.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleŽurnāls kā reklāmas kanāls dzīvesstila žurnālos "Santa" un "Cosmopolitan" (2006 ─ 2007)en_US
dc.title.alternativeMagazine as an Advertisement Channel in Lifestyle Magazines "Santa" and "Cosmopolitan" (2006 - 2007)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record