Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Maritaen_US
dc.contributor.authorMeirāne, Signeen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:31:09Z
dc.date.available2015-03-24T06:31:09Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other31646en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15718
dc.description.abstractMediju reklāmas tirgus apjomi ilgus gadus pieauga ar ļoti lielu tempu, ierindojot šo nozari kā vienu no visstraujāk augošajām Latvijā. Tāpat Latvijā ar katru gadu pieauga dažādu reklāmas, mārketinga un sabiedrisko attiecību aģentūru skaits, kas pozitīvi ietekmēja iekšējo konkurenci un veikto pakalpojumu kvalitāti, arvien vaiārk reklāmas veidošanā procesā un gala rezulātā izmantojot radošākus un netradicionālākus risinājumus. Tajā pašā laikā reklāmas nozares nišu – alkoholisko dzērienu reklāmas medijos – ierobežoja spēkā esošā likumdošana, kas reklāmas veidotājiem un publicētājiem neļāva tiešā veidā uzrunāt auditoriju, piemēram, aicinot dzert stipros dzērienus, tādējādi bija jārada jauni risinājumi kā tos pārdot. Šajā sakarā bakalaura darbā būtiski bija izpētīt, kādus zīmju izmantošanas veidus savās reklāmās lietoja viens no lielākajiem alkohola tirgotājiem „Latvijas Balzams” un izzināt, vai, gadiem ejot, šajās formās ir manāmas kādas attīstības un izmaiņu tendences, kā arī, vai ir būtiskas atšķirības starp reklāmu veidošanas principiem sieviešu un vīriešu žurnālos, proti – žurnālos „Santa” un „Klubs”.en_US
dc.description.abstractA market volume of media advertising increased for many years with a very high rate, putting advertising industry as one of the fastest growing in Latvia. That as well, every year increased number of different advertising, marketing and public relation agencies that positively influenced internal competition and a quality of offered services, as well created advertisements (using more creative and untraditional solutions). At the same time, the advertising industry niche - advertising alcoholic drinks in media – was restricted by the existing legislation that did not allow direct speaking to audience, for example, telling to drink strong drinks. So players in this industry were forced to find new ways how to sell the product. In this context it was very important in bachelor’s work to find out what did the biggest alcohol mechant “Latvijas Balzams” used in their advertisements and to explore whether there have been differences in magazines "Santa" and "Klubs".en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleAlkohola reklāmās izmantoto tēlu izmaiņas astoņu gadu laikā "Latvijas Balzams" drukātajās reklāmās sieviešu žurnālā "Santa" un vīriešu žurnālā "Klubs" no 2000. - 2007. gadamen_US
dc.title.alternativeChanges of images in alcohol advertisements during eight years in printed advertisements by "Latvijas Balzams" in womens magazine "Santa" and men's magazine "Klubs" from 2000 - 2007en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record