Show simple item record

dc.contributor.advisorSkudra, Ojārsen_US
dc.contributor.authorOzoliņa, Liliānaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:31:09Z
dc.date.available2015-03-24T06:31:09Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other31951en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15722
dc.description.abstractBakalaura darbā “Lokalizēto MTV televīzijas kanālu MTV Eesti un apvienotā MTV Latvija/Lietuva tēli 2009. gadā” darba autore ir pētījusi lokalizēto MTV televīzijas kanālu tēlus Baltijas valstīs. Lokalizēto MTV televīzijas kanālu tēli Latvijā, Lietuvā un Igaunijā tika pētīti, balstoties uz K.Mertena tēla koncepcijas teoriju, savukārt analīzei izmantota Č.Osguda semantiskā diferenciāļa metode. Darbā autore ir pētījusi lokalizēto MTV televīzijas kanālu pastāvošos un vēlamos tēlus, kā arī MTV televīzijas kanālu tēlu priekšstatus pirms lokalizācijas Latvijā, Lietuvā un Igaunijā, konstatējot kopīgās un atšķirīgās iezīmes katrā no valstīm un veicot salīdzinājumu par Baltiju kopumā. Lokalizēto MTV televīzijas kanālu tēlos Latvijā, Lietuvā un Igaunijā ir vērojama būtiska atšķirība starp pastāvošo un vēlamo tēlu īpašībām, kā arī tēlu priekšstatiem pirms MTV televīzijas kanālu lokalizācijas Baltijas valstīs. Bakalaura darbu veido trīs daļas: teorētiskā, metodoloģija un darba pētnieciskā daļa. Atslēgas vārdi: globalizācija, multinacionālas mediju korporācijas, transnacionālā televīzija, lokalizācija, tēls, MTV, populārā kultūra.en_US
dc.description.abstractThe bachelor thesis “Images of the localized MTV television channel MTV Eesti and the joined channel MTV Latvia/Lithuania in 2009” the author has analysed image of the localized MTV television channels broadcasted in the Baltic States. The image of the localized MTV television channels in Latvia, Lithuania and Estonia are studied on basis of image theory by K. Merten. In the analysis of data the approach of semantic differential by Ch. Osgood is applied. The analysis performed in this bachelor’s thesis reveals that there are common as well as distinct features that characterize the perceptions of MTV television channel’s images before its localization in Latvia, Lithuania and Estonia, as well as existing and desirable images of localized MTV television channels in all three Baltic States. The existing images of localized MTV television channels substantially differ from the desirable images and the perceptions of MTV television channel’s images before localization of MTV television channels in Latvia, Lithuania and Estonia. The thesis contains three respective chapters: theoretical, methodological and research chapter. Key words: globalization, multinational media corporations, transnational television, localization, image, television, MTV, popular cultureen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleLokalizēto MTV televīzijas kanālu MTV Eesti un apvienotā MTV Latvija/Lietuva tēli 2009. gadāen_US
dc.title.alternativeImages of the localized MTV television channel MTV Eesti and the joined channel MTV Latvia/Lithuania in 2009en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record