Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorGaluza, Ievaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:31:12Z
dc.date.available2015-03-24T06:31:12Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other36293en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15739
dc.description.abstractKorporatīvā sociālā atbildība un reputācija arvien vairāk tiek saistīti jēdzieni, īpaši runājot par kredītiestāžu jomu Latvijā. Tādēļ bakalaura darba „Korporatīvā sociālā atbildības Latvijas kredītiestāžu sektorā” mērķis ir , izpētot A/s „Hansabanka”, A/s „SEB Latvijas Unibanka” un A/s „Aizkraukles banka” piemērus, noskaidrot, kāpēc un kā kredītiestādes Latvijā savā darbībā ievieš korporatīvās sociālās atbildības programmas, iezīmējot tās saistību ar reputāciju un iespējamo problemātiku šajā kontekstā. Darbā sākotnēji tiek analizēta teorija par uzņēmumu sociālo atbildību un reputāciju, vienlaikus minot pētījumus kontekstā ar šīm jomām. Balstoties uz padziļināto interviju un gadījuma izpētes iegūtajiem rezultātiem, tiek veikti secinājumi, kas norāda uz kredītiestāžu izmantotajām publiskās telpas iespējām sociālās atbildības jomā un centieniem sociāli atbildīgo darbību realizēt reputācijas celšanas nolūkā. Pētījumu periods - 2005. līdz 2006.gadam, darba apjoms ir 65 lpp.en_US
dc.description.abstractCorporate social responsibility and reputation are more and more connected conceptions, particularly talking about the field of credit institutions in Latvia. Therefore the aim of the bachelor paper Corporate Social Responsibility in the Sector of Latvian Credit Institutions is to find out, by exploring examples of Latvian joint-stock companies "Hansabanka", "SEB Latvijas Unibanka" and "Aizkraukles banka", why and how credit institutions in Latvia initiate programs of corporate social responsibility marking its relation with reputation and possible problem issues in this context. In the beginning of the work theory on social responsibility and reputation of enterprises is analyzed simultaneously mentioning studies in relative fields. Based on the results of extended interviewing and random research conclusions are drawn that point to opportunities of public space used by credit institutions in the field of social responsibility and to efforts in realization socially responsible operations with a purpose to rise reputation. Period of research: 2005 to 2006, volume: 65 p.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleKorporatīvā sociāla atbildība Latvijas kredītiestāžu sektorāen_US
dc.title.alternativeCooperative Social Responsibility in Latvian Credit Institutionsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию