Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorŠčedrova, Aleksandraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:31:13Z
dc.date.available2015-03-24T06:31:13Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other39200en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15754
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Nevalstisko organizāciju komunikācija sociālajos tīklos 2012.gadā”. Darba ietvaros izpētītas organizāciju Palīdzēsim.lv, Ziedot.lv un LabieDarbi.lv mārketinga komunikācijas mērķi, prakse un auditorijas viedoklis sociālajos tīklos Facebook un Draugiem.lv. Par pētījuma metodi tika izvēlētas gadījumu studijas, kuru ietvaros tika izmantotas sekojošas apakšmetodes: intervija, kontentanalīze, aptauja. Darba ietvaros tika meklētas atbildes uz izvirzīto pētniecisko jautājumu: ”Kāda ir sociālo mediju loma NVO komunikācijas mērķu sasniegšanā?” Darba struktūru veido teorētiskā daļa ar nodaļām - par jaunajiem medijiem, nevalstiskajām organizācijām un to mārketinga komunikāciju, tad seko metodoloģijas daļa, empīriskā daļa un secinājumi. Atslēgas vārdi: nevalstiskās organizācijas, mārketings, sociālie mediji, gadījuma studijas.en_US
dc.description.abstractThe present bachelor paper discusses the topic of The Communication of nongovernmental organizations in social network in 2012. When conducting the research, the marketing communication goals of following organization were investigated: Palīdzēsim.lv, Ziedot.lv and LabieDarbi.lv, as well as the opinion of the audience of two social networks: Facebook and Draugiem.lv The case study was chosen as the method of the research, with following techniques of data collection: interview, analysis of the content and survey. The structure of the research paper consists of theoretical part, which contains the chapters about the new media, non-governmental organisations and their marketing communication, then follows the methodological part, after that the empirical part, and finally, the conclusions. Key words: non-governmental organisations, marketing, social media, case study.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleNevalstisko organizāciju komunikācija sociālajos tīklos 2012. gadāen_US
dc.title.alternativeThe Communication of nongovernmental organizations in social network in 2012en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record