Top Shop e-pastu mārketinga kampaņu tekstuālā informācija: auditorijas motivācijas paņēmienu analīze
Author
Millere, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Tunne, Ineta
Date
2011Metadata
Show full item recordAbstract
Darbam tēma „Top Shop e-pastu mārketinga kampaņu tekstuālā informācija: auditorijas motivācijas paņēmienu analīze”
Pētījuma mērķis - teorētiski izpētot un analizējot Top Shop zīmola e-pastu reklāmas, noskaidrot auditorijas motivācijas paņēmienus, kas tiek izmantoti ziņojumā un ar kuru palīdzību tiek panākta auditorijas atbildes reakcija.
Pirmā daļā e-pasta mārketings un e-pasta reklāmas apskatītas dažādu mārketinga speciālistu skatījumā. Otrajā daļā veikts praktisks pētījums, kurā noskaidroti tie motivācijas paņēmieni, kas piesaista auditorijas uzmanību un motivē veikt pasūtījumu.
Pētījums veikts, balstoties uz fokusgrupu diskusiju un kontentanalīzes rezultātiem, kā arī daļēji strukturētas intervijas laikā iegūtās informācijas.
Top Shop zīmola reklāmās tiek izmantoti vienlaicīgi vairāki auditorijas motivācijas paņēmieni, kas atkarīgi no struktūras un satura.
Atslēgvārdi: e-pasta mārketings, e-pastu reklāmas, reklāma, auditorijas motivācija Theme is „Top Shop e-mail marketing campaign textual information: Analysis of audience motivational techniques”.
Purpose of the study -theoretical exploring and analyzing Top Shop brand e-mail advertisings, find out audience motivation techniques that are used in the message and help to get reaction of audience response.
In first part e-mail marketing and e-mail advertising studied on the basis of various marketing specialists view.
In 2nd part conducts fields study, in which cleared the motivation techniques that attract the audience attention and motivate them to make order.
The study was based on focus group discussions and content analysis results, as well on information obtained during semi-structured interview.
In Top Shop brand e-mail advertising simultaneously are used several audience motivation techniques, which depend on the structure and content.
Keywords: e-mail marketing, e-mail advertising, advertising, audience motivation