• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Top Shop e-pastu mārketinga kampaņu tekstuālā informācija: auditorijas motivācijas paņēmienu analīze

Thumbnail
Открыть
309-40016-millere_ieva_030153.pdf (2.339Mb)
Автор
Millere, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Tunne, Ineta
Дата
2011
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Darbam tēma „Top Shop e-pastu mārketinga kampaņu tekstuālā informācija: auditorijas motivācijas paņēmienu analīze” Pētījuma mērķis - teorētiski izpētot un analizējot Top Shop zīmola e-pastu reklāmas, noskaidrot auditorijas motivācijas paņēmienus, kas tiek izmantoti ziņojumā un ar kuru palīdzību tiek panākta auditorijas atbildes reakcija. Pirmā daļā e-pasta mārketings un e-pasta reklāmas apskatītas dažādu mārketinga speciālistu skatījumā. Otrajā daļā veikts praktisks pētījums, kurā noskaidroti tie motivācijas paņēmieni, kas piesaista auditorijas uzmanību un motivē veikt pasūtījumu. Pētījums veikts, balstoties uz fokusgrupu diskusiju un kontentanalīzes rezultātiem, kā arī daļēji strukturētas intervijas laikā iegūtās informācijas. Top Shop zīmola reklāmās tiek izmantoti vienlaicīgi vairāki auditorijas motivācijas paņēmieni, kas atkarīgi no struktūras un satura. Atslēgvārdi: e-pasta mārketings, e-pastu reklāmas, reklāma, auditorijas motivācija
 
Theme is „Top Shop e-mail marketing campaign textual information: Analysis of audience motivational techniques”. Purpose of the study -theoretical exploring and analyzing Top Shop brand e-mail advertisings, find out audience motivation techniques that are used in the message and help to get reaction of audience response. In first part e-mail marketing and e-mail advertising studied on the basis of various marketing specialists view. In 2nd part conducts fields study, in which cleared the motivation techniques that attract the audience attention and motivate them to make order. The study was based on focus group discussions and content analysis results, as well on information obtained during semi-structured interview. In Top Shop brand e-mail advertising simultaneously are used several audience motivation techniques, which depend on the structure and content. Keywords: e-mail marketing, e-mail advertising, advertising, audience motivation
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15756
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV