• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Šokolādes zīmolu komunikācija sociālajos medijos: "Laima", "Pure Chocolate" un "Emils Gustavs Chocolate" piemēri

Thumbnail
View/Open
309-45564-Kula_Liga_lk09190.pdf (731.3Kb)
Author
Kūla, Līga
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Kazaka, Olga
Date
2015
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darbs „Šokolādes zīmolu komunikācija sociālajos medijos: “Laima”, “Pure Chocolate” un „Emils Gustavs chocolate” piemēri” izstrādāts ar mēŗki aplūkot un analizēt šokolādes zīmolu veikto komunikāciju sociālajos tīklos. Bakalaura darba pētnieciskais jautājums: Kādi šokolādes zīmolu vēstījumi izsauc lielāku reakciju/iesaisti no lietotāju puses sociālajos medijos. Darbā veikta teorētisko nostādņu apkopošana, bet darba metodoloģijā apskatītas izmantotās pētniecības metodes. Darbā veikta gadījumu analīze, kurā izpētīti zīmolu “Laima”, “Pure Chocolate” un „Emils Gustavs chocolate” gadījumi. Darba empīriskajā daļā veikts iegūto datu kopsavilkums, bet darba beigās izdarīti secinājumi. Darba rezultātos secināts, ka apskatīto šokolādes zīmolu komunikācijas paradumi sociālajos medijos ir līdzīgi, bet atšķiras to aktivitāte.
 
Thesis titled „Communication of chocolate brands in social media: "Laima", "Pure Chocolate" and "Emils Gustavs Chocolate" examples” was developed with the aim to look at and analyze the chocolate brand made communication in social media. Bachelor thesis reserch question: What chocolate brand messages more reaction/ involvement of the social media. Within the framework of this thesis a theoretical base and methodology were made to support the research. In the framework of thesis a case study was made, in which the cases studied were of Chocolate Brands namely, "Laima", "Pure Chocolate" and "Emils Gustavs Chocolate". In the empirical part of the thesis, a summary of the obtained data is given in detail. At the end of the thesis conclusions were made. Work results concluded that viewed chocolate brand in social media communication habits are similar, but differ in their activity.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15771
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV