Šokolādes zīmolu komunikācija sociālajos medijos: "Laima", "Pure Chocolate" un "Emils Gustavs Chocolate" piemēri
Author
Kūla, Līga
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Kazaka, Olga
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbs „Šokolādes zīmolu komunikācija sociālajos medijos: “Laima”, “Pure Chocolate” un „Emils Gustavs chocolate” piemēri” izstrādāts ar mēŗki aplūkot un analizēt šokolādes zīmolu veikto komunikāciju sociālajos tīklos. Bakalaura darba pētnieciskais jautājums: Kādi šokolādes zīmolu vēstījumi izsauc lielāku reakciju/iesaisti no lietotāju puses sociālajos medijos. Darbā veikta teorētisko nostādņu apkopošana, bet darba metodoloģijā apskatītas izmantotās pētniecības metodes. Darbā veikta gadījumu analīze, kurā izpētīti zīmolu “Laima”, “Pure Chocolate” un „Emils Gustavs chocolate” gadījumi.
Darba empīriskajā daļā veikts iegūto datu kopsavilkums, bet darba beigās izdarīti secinājumi. Darba rezultātos secināts, ka apskatīto šokolādes zīmolu komunikācijas paradumi sociālajos medijos ir līdzīgi, bet atšķiras to aktivitāte. Thesis titled „Communication of chocolate brands in social media: "Laima", "Pure
Chocolate" and "Emils Gustavs Chocolate" examples” was developed with the aim to look at and analyze the chocolate brand made communication in social media. Bachelor thesis reserch question: What chocolate brand messages more reaction/ involvement of the social media. Within the framework of this thesis a theoretical base and methodology were made to support the research. In the framework of thesis a case study was made, in which the cases studied were of Chocolate Brands namely, "Laima", "Pure Chocolate" and "Emils Gustavs Chocolate". In the empirical part of the thesis, a summary of the obtained data is given in detail. At the end of the thesis conclusions were made. Work results concluded that viewed chocolate brand in social media communication habits are similar, but differ in their activity.