Show simple item record

dc.contributor.advisorTisenkopfs, Tālisen_US
dc.contributor.authorSome, Annaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:31:16Z
dc.date.available2015-03-24T06:31:16Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other4608en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15772
dc.description.abstractJauniešu interese un iesaistīšanās uzņēmējdarbībā tiek uzskatīta par vienu no priekšnoteikumiem uzņēmējdarbības veicināšanai, kas uzsvērts gan Eiropas Savienības, gan Latvijas politikas dokumentos. Pētījums ietver divas būtiskas problēmas – jaunatnes interesi uzņēmējdarbībā un uzņēmējdarbības uzsākšanas veicināšanu. Attiecībā uz pirmo jautājumu loku pētījuma iesākumā tiek mēģināts teorijās rast tos faktorus, kas saistīti ar interesi uzņēmējdarbībā. Pēc tam empīriskajā daļā, izmantojot statistikas un sekundāro datu analīzi, tiek pārbaudīta hipotēze – jaunieši nav aktīvi uzņēmējdarbības uzsākšanā. Attiecībā uz uzņēmējdarbības uzsākšanas veicināšanu jaunatnes vidū tiek aplūkotas organizācijas, kas saistītas gan ar finansēšanu, gan apmācību, konsultācijām un vadīšanu. Šo organizāciju darbības analīzē tiek izmantota aģentu-tīkla pieeja, meklējot sadarbības likumsakarības.en_US
dc.description.abstractYouth interest and involvement in entrepreneurship is considered to be the premise to promotion of entrepreneurship, also emphasized in European and Latvian political documents. There are two problems encompassed in this survey – the interest of youth in entrepreneurship and promotion of start-ups. Concerning the first problem – there are factors connected with interest in entrepreneurship discussed in the theoretical overview. Then using the analysis of statistics and secondary data, there is hypothesis – youth isn’t active in the start-ups – checked. When considering organizations, which are promoting start-ups, there are finance, training, consulting, and mentoring organizations mentioned. There are several sources used in the paper – statistical information, results and raw data from other surveys, political documents and home-pages of organizations. When analyzing these organizations, there are actor-network theory applied and logics of cooperation searched.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSocioloģijaen_US
dc.titleJaunatnes uzņēmējdarbības iniciatīvas un to veicināšana Latvijāen_US
dc.title.alternativeYouth business activities and their promotion in Latviaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record