Show simple item record

dc.contributor.advisorZelče, Vitaen_US
dc.contributor.authorCircenis, Tomsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:31:18Z
dc.date.available2015-03-24T06:31:18Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other6965en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15787
dc.description.abstractSporta industrija ir viens no vadošajiem globālajiem spēkiem mūsdienu sabiedrībā. „Sports ir kļuvis par ‘lielo biznesu’. Sports, bet ne visās tā izpausmēs, piedāvā produktu. Tā organizētājiem pieder sacensības, līgas, klubi un elites sportisti. Sports ir orientēts uz peļņas gūšanu, tomēr galvenie izdevumi ir saistīti ar ne mazām summām, kas ir jāmaksā labākajiem atlētiem, izmaksas, kas ir saistītas ar īpašumu un stadionu uzturēšanas izmaksām, kas ir pamatā aizvien lielākiem mēģinājumiem uzkrāt un attīstīties. Sporta pasaulē ir nežēlīga konkurence, ne tikai tādā nozīmē, kura līga būs spēcīgāka vai kura komanda iegūs zelta medaļas, bet arī kurš sporta veids ir spējīgs piesaistīt pēc iespējas lielākus finansu resursus. Veiksmīga mijiedarbība ar medijiem ir atslēga sporta ekonomiskajai politikai un attīstībai. Pētījuma lauks ir mediju satura analīze. Par pētījuma objektiem izvirzīti avīzes Diena un NRA 2005.gada aprīļa un maija numuri, kā arī 2006.gada februāra, aprīļa un maija numuri. Satura analīzes izlases kopumu veido avīzēs publicētie raksti, intervijas, komentāri, reportāžas par Latvijas hokeja izlasi un tās atspoguļojumu divos pasaules čempionātos un vienās olimpiskajās spēlēs. Pētījuma metodes ir kvantitatīvā (kontentanalīze) un kvalitatīvā (diskursa analīze).en_US
dc.description.abstractSport has become ‘big business’. It is now a well-established global industry with international organising bodies, like the International Olympic Committee (IOC), eager to promote and structure its further development. Sports, but not necessarily in all its forms, has something to sell. It has its events, leagues, clubs and elite performers. Sport can make money but the costs involved, not least the large rewards paid to the top performers in some sports and the capital and revenue expense of increasingly spectacular sports stadiums, has left it with an insatiable appetite for more and more funding. The world of sport s a competitive one, not just in terms of which team tops the league or who wins the gold medal, but also which sports are able to attract the greatest financial resources. The relationship with the media is central to the political economy of sport. The analysis of media content is the research field. Daily newspapers Diena and NRA issues of year 2005 April, May and year 2006 February, April and May are proposed as research objects. Body of content analysis is news, interviews, commentaries, reportages about Latvian national ice hockey team and its reflection in two World Ice Hockey Championships years 2005 and 2005, and Torino Winter Olympic games in 2006. Research methods are quantitative (content analysis) and qualitative (discourse analysis).en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleLatvijas hokeja izlases reprezentācija laikrakstos "Diena" un "NRA" 2005. un 2006.gadāen_US
dc.title.alternativeLatvian National Ice Hockey Team's Representation in Newspapers the "Diena" and the "NRA".Years 2005 and 2006en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record