Jauna produkta Vodofone viedtelefona BlackBerry ieviešanas kampaņas prakse Latvijā un tās ietekme uz uzņēmuma Bite Latvija tēlu
Author
Zagorska, Jūlija
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zitmane, Marita
Date
2008Metadata
Show full item recordAbstract
Mana darba tēma ir “jauna produkta Vodafone viedtelefona BlackBerry ieviešanas prakste Latvijas tirgū un tās ietekme uz uzņēmuma Bite Latvija tēlu”. Bakalaura darba pamatuzdevums ir jauna produkta Vodofone viedtelefona BlackBerry ieviešanas kampaņas analīze, salīdzinot uzņēmuma SIA Bite Latvija praksi ar teoriju, kas apstiprinās, vai neapstiprinās uzstādīto darba hipotēzi - jaunā viedtālruņa BlackBerry produkta ieviešana Latvijas tirgū ir ietekmējusi Bites uzņēmuma tēlu.Darbs sastāv no trīs daļām – teorētiskās, metodoloģijas un empīriskās daļas, kā arī ietver ievadu, secinājumus, priekšlikumus un pielikumus. Theme of my work is "introduction of Vodafon's new product BlackBerry phone on Latvian market and its effect on Bite Latvia image". Bachelor's paper's mission is Vodafon's new product BlackBerry phone introduction campaign analysis by comparing Bite Latvia practice with theory, which will confirm or disproof paper's hypothesis - introduction of BlackBerry phone was affected Bite Latvia image. This paper consists of three parts – theoretical overview of the subject, methodology part and empirical part. Introduction, conclusions and proposions are included as well.