Lielveikalu RIMI reklāmas kampaņas ─ auditorijas uzmanības piesaistes analīze
Author
Fjodorova, Margarita
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Plokste, Elita
Date
2008Metadata
Show full item recordAbstract
Mana darba tēma ir „Lielveikalu „RIMI” reklāmas kampaņas – auditorijas uzmanības piesaistes analīze.” Es apskatu 2003. – 2008.gada „RIMI” video reklāmas, lai pierādītu sava darba hipotēzi, ka „RIMI” lielveikalu video reklāmās laika posmā no 2003. līdz 2008. gadam nav bijis vienotu auditorijas uzmanības piesaistes elementu, bet tie tika ieturēti tikai kādas konkrētas reklāmas kampaņas robežās kā galvenie auditorijas uzmanības piesaistes elementi. Sava darba teorētiskajā daļā es pieturēšos pie sekojošiem punktiem: reklāma kā komunikācija, reklāmas psiholoģija, īpaši uzmanības jautājums, reklāmas stratēģija, reklāmas efektivitāte un televīzija, kā ietekmīgākais reklāmas kanāls. Pētnieciskajā darba daļā pēc Umberto Eko pieciem vizuālās reklāmas analīzes līmeņiem analizētas 15 „RIMI” video reklāmas, kā arī veiktas divas fokusgrupas intervijas un viena intervijas ar „RIMI Baltic” mārketinga un sabiedrisko attiecību nodaļas direktori Zani Eniņu. Pēc darba izstrādes varu secināt, ka manis izvirzītā hipotēze ir apstiprināta. Darbs sastāv no desmit nodaļām, ieturēta darba kopējā struktūra – ievads, nodaļas ar apakšnodaļām, secinājumi, literatūras saraksts un pielikumu daļa. A theme of my work is “Advertising Campaigns of RIMI Supermarkets - Audience Attention Attachment Analysis”. I examine “RIMI” video advertisings in time period 2003. - 2008. to prove the hypothesis of my work, that there are not single audience attention attachment elements in video advertisings of “RIMI” supermarkets in time period 2003. – 2008., but those have been retained only in campaign of some concrete advertising borders as the main audience attention attachment elements. In theoretical part of my work I will stick to these points: advertising as a communication, advertising psychology, especially attention, advertising strategy, advertising efficiency and television as the most influential advertising channel. In the research part of my work I will analyze 15 “RIMI” video advertisings by Umberto Eco five analyzing levels of visual materials. Also I will have two focus group interviews and one interview with “RIMI Baltis” marketing and PR manager Zane Eniņa. After all, I can make a conclusion, that hypothesis of my work has been proved. My work is divided in ten parts; it has an introduction and conclusion, literature list and appendixes.