Skolēnu sociālo prasmju un iemaņu pilnveidošana mācību priekšmetā „Biznesa ekonomiskie pamati" vidusskolā apgūšanas procesā
Autor
Minibajeva, Ļubova
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Riemere, Inga
Datum
2007Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Eksperimenta rezultātā autore nonāca pie secinājuma, ka skolēniem ir dažāds saskarsme līmenis un tās ietekme uz viņu sociālo iemaņu un prasmju pilnveidošanu. Ja priekšmeta skolotāji mācību stundās izmanto dažādas mācību metodes, skola spēj darboties kā socializācijas institūcija, kā rezultātā skolēniem pilnveidojas saskarsme ar pieaugušajiem, skolēni sekmīgāk mācās darboties grupā, prot organizēt savu laiku, uzņemties atbildību, objektīvāk vērtēt sevi un citus, pieņemt lēmumu darbībai.
Darbs izmantojams klašu audzinātāju un priekšmeta skolotāju tālāk izglītībai. In this work the author deals with use of teaching methods in lessons and impact of these methods on students’ socialization process.After the experiment the author came to conclusion that the students have different levels of interaction and that it has an impact on improving their social skills and abilities.If teachers use various teaching methods in lessons,school is able to play a role as an institution of socialization.As a result students improve their interaction with adults and peers,students learn to work in groups more successfully, they can organize their time,take responsibility,evaluate themselves and other people by more objective considerations and make decisions for further actions.
This diploma work can be used by class teachers and teachers in their further education process.