Show simple item record

dc.contributor.advisorKumerdanka, Airaen_US
dc.contributor.authorPorahoņko, Alīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:41:45Z
dc.date.available2015-03-24T06:41:45Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other44258en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15864
dc.description.abstractBakalaura darba „Atgriezeniskās saites ietekme uz mācīšanās procesu matemātikā” mērķis ir izpētīt, vai mērķtiecīgi organizēta atgriezeniskā saite palīdz uzlabot skolēnu sniegumu, kā arī novērtēt atgriezeniskās saites ietekmi uz mācīšanās procesu. Darbu veido trīs nodaļas. Pirmajā nodaļā ir apskatīta formatīvā vērtēšana kā mūsdienīga mācību procesa daļa. Otrajā nodaļā atgriezeniskā saite ir apskatīta kā formatīvās vērtēšanas daļa, tiek analizēta literatūra par atgriezeniskās saites izmantošanu mācību procesā. Darba trešajā nodaļā ir izstrādāts metodisks materiāls skolotājiem atgriezeniskās saites realizācijai ar konkrētiem uzdevumiem matemātikā 9. klasei. Piedāvātie metodiskie materiāli ir aprobēti Rīgas skolā 9. klasē. Atslēgvārdi: atgriezeniskā saite, formatīvā vērtēšana, mācīšanās processen_US
dc.description.abstractThe aim of the Bachelors paper “The Influence of Feedback on Learning Process in Mathematics” is to investigate whether provided content-focused feedback helps to facilitate student’s performance and to examine the influence of feedback on student’s performance in Mathematics lessons. Work has been divided in three chapters. The first chapter describes formative assessment as part of modern learning process. The second chapter describes feedback as part of formative assessment; it consists of literature analysis on the use of feedback in the learning process. The third charter consists of developed methodical materials for teachers of feedback strategies for learning tasks in mathematics for the 9th grade. Offered methodical materials were approbated in primary school of Riga, grades nine. Key words: feedback, formative assessment, learning process.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleAtgriezeniskās saites ietekme uz mācīšanās procesu matemātikāen_US
dc.title.alternativeThe Influence of Feedback on Learning Process in Mathematicsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record