• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Tīmekļa vietnes manipulācija no skarienjūtīga ekrāna ierīces.

Thumbnail
View/Open
302-29271-Berzins_Martins_mb10124.pdf (869.5Kb)
Author
Bērziņš, Mārtiņš
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Urziks, Oļegs
Date
2012
Metadata
Show full item record
Abstract
Ņemot vērā lielo pieprasījumu pēc iekārtām ar skārienjūtīgiem ekrāniem. Tika izveidota sistēma, kura nodrošina izklaides iespēju tās lietotājam. Sistēma tas ir paredzēts tā ka tās lietotājs izmantojot savu „iPhone” kā pulti var spēlēt spēli „Pong”. Spēle „Pong” ir uz programmēšanas valodas Java veidota, spēle seko galda tenisa principiem. „iPhone” programmēšanai izmanto programmēšanas valodu Objective-C. Sistēmas lietošanas princips ir lietotājs savā tīmekļa pārlūkprogrammā atver vietni, kur parāda spēli „Pong”, tad lietotājs savā „iPhone” ieslēdz vadības pults lietotni un kontrolē spēlē notiekošo. Tīmekļa vietnes manipulācija no skārienjūtīga ekrāna ierīces sistēma ir veidota kā izpētes sistēma ar domu, vai šāda veida sistēmu attīstot tālāk to varētu pārvērst par ienesīgu uzņēmējdarbības iespēju. Atslēgas vārdi: Java, Objective C, iPhone,Pong.
 
Considering huge demand for touchscreen devices, this system was made for entertainment purposes for its user. Usage of system is, user uses his „iPhone” as remote for game „Pong”. Game „Pong” is made in programming language Java, and it follows principles of table tennis. Programming language for „iPhone” is Objective-C. Principle how to uses this system is like this, user in his web browser opens site location address which shoves „Pong” game, then in his „iPhone” launches application for remote and controls the actions in game. Manipulation of web content with touch screen device system is developed with thought , if system like this after improvements could be made in profitable business possibility. Key words: Java, Objective C, iPhone,Pong.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15942
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses [5688]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV