Mārketinga komunikācija BTA Insurance Company SE.
Autor
Oksaniča, Ilona
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Praude, Valērijs
Datum
2013Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Maģistra darba tēma ir „Mārketinga komunikācija BTA Insurance Company SE. Apdrošināšanas nozarē pastāv liela konkurence, kas nozīmē, ka uzņēmumiem ir jāizstrādā laba mārketinga komunikācija, lai jau esošie un potenciālie klienti izvēlētos noteiktu apdrošināšanas uzņēmumu. Pēc nesenās finanšu krīzes visi uzņēmumi piesardzīgi izturas pret visām darbībām ar finansēm, līdz ar to uzņēmumam ir jāizvērtē sava īstenotā mārketinga komunikācija, lai saprastu, kuras ir veiksmīgas un kuras nav tik veiksmīgas.
Maģistra darba mērķis ir izvērtēt BTA Insurance Company SE izmantos mārketinga komunikācijas pielietojumu, analizēt BTA Insurance Company SE klientu un ekspertu mārketinga komunikācijas vērtējumu, lai darba nobeigumā varētu sniegt savus priekšlikumus BTA Insurance Company SE turpmākajai mārketinga komunikācijas koncepcijas attīstībai.
Lai sasniegtus izvirzīto mērķi, darba autore veica mārketinga komunikācijas elementu analīzi, aptaujāja apdrošināšanas sabiedrības klientus un apdrošināšanas nozarē strādājošus ekspertus un veica iegūto rezultātu analīzi.
Maģistra darbs sastāv no 80 lapaspusēm, 20 tabulām, 31 attēla un 24 pielikumiem.
Atslēgvārdi: mārketinga komunikācija, BTA Insurance Company SE, reklāma, analīze Master's thesis is "Marketing communications in BTA Insurance Company SE". In the insurance industry there is high competition, which means that companies need to develop a good marketing communications to existing and potential customers select a certain insurance company. Following the recent financial crisis all companies are careful with all financial actions. Therefore the company has implemented to assess their marketing communications in order to understand which are successful and which are ineffectual.
Master's thesis goal is to assess the BTA Insurance Company SE marketing communications application, to analyze BTA Insurance Company SE customers and experts judgment of marketing communications and of the results to draw conclusions and offer proposals for BTA Insurance Company SE development of the concept of marketing communications.
To achieve objectives, the author carried out a marketing communications element analysis, interviewed customers, knew experts of the insurance sector opinion and analyzed the obtained results
Master's thesis consists of 80 pages, it includes 20 tables, 31 images and 24 attachments.
Keywords: marketing communications, BTA Insurance Company SE, advertising, analysis