Show simple item record

dc.contributor.advisorDanovičs, Vadimsen_US
dc.contributor.authorKeišs, Zintisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:42:37Z
dc.date.available2015-03-24T06:42:37Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other37387en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16105
dc.description.abstractMaģistra darba temats „Patērētāju tiesību aizsardzība un tās problēmas Latvijā”. Maģistra darba mērķis ir izpētīt patērētāju tiesību aizsardzības nodrošināšanu un galvenās tendences patērētāju tiesību pārkāpumos Latvijā, noskaidrot patērētāju zināšanas un viedokli par situāciju patērētāju tiesību aizsardzībā un izstrādāt priekšlikumus patērētāju tiesību aizsardzības uzlabošanai Latvijā. Darba apjoms ir 124 lappuses, ietverot 19 attēlus, 2 tabulas. Ir pievienoti arī 5 pielikumi. Darbā izmantoti 59 literatūras avoti. Darbs strukturēts četrās nodaļas un trīspadsmit apakšnodaļās. Darbā formulēto uzdevumu risināšanā tiek pielietotas literatūras, statistisko un preses materiālu analīze un anketēšanas metodes. Darba beigās formulēti galvenie secinājumi par patērētāju aizsardzību Latvijā, kā arī balstoties uz veikto pētījumu sniegti priekšlikumi patērētāju tiesību aizsardzības uzlabošanai valstī. Atslēgas vārdi: patērētājs, prece, pakalpojums, kvalitāte, patērētāju tiesību aizsardzība, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs.en_US
dc.description.abstractThe theme of master work is „Consumer protection and it’s problems in Latvia”. The master work consists of 124 pages, 19 pictures and 2 tables. There is added 5 additions, too. There are used 59 sources of literature in development of master work. The aim of master research is to explore consumer protection provision and the main trends in consumer law violations in Latvia, to clarify consumers` knowledge and opinions about the situation of consumer protection and to develop solutions to improve consumer protection in Latvia. The master work is structured in four chapters and thirteen graphs. There are used analyses of literature, statistical and press materials and questionnaire survey method to achieve goals of this research. In the end of research are formulated the main conclusions about protection of consumer rights in Latvia and based on this conclusions presented proposals to improve consumer protection in country. Keywords: consumer, product, service, quality, protection of consumer rights, Consumer Rights Protection Centre.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titlePatērētāju tiesību aizsardzība un tās problēmas Latvijāen_US
dc.title.alternativeConsumer protection and it’s problems in Latviaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record