SIA "HGF Rīga" ieiešanas stratēģija Krievijas auto komponenšu tirgū
Author
Vizule, Jana
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Bērziņa, Kristīne
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba tēma ir „SIA „HGF Rīga” ieiešanas stratēģija Krievijas auto komponenšu tirgū”. Diplomdarba mērķis ir, pamatojoties uz Krievijas automašīnu un auto komponenšu tirgu, vairāku uzņēmumu pieredzi un ekspertu viedokļu par Krievijas tirgu analīzi, noteikt piemērotāko stratēģiju SIA „HGF Rīga” ieiešanai Krievijas tirgū, kā arī izstrādāt priekšlikumus attiecīgās stratēģijas īstenošanai. Pētījuma rezultāti liecina, ka diplomdarba rakstīšanas brīdī Krimas konflikta rezultātā SIA „HGF Rīga” ieiešana Krievijas auto komponenšu tirgū nav racionāla, ka līdz 2014. gada martam uzņēmumam piemērotākā stratēģija ieiešanai Krievijas tirgū būtu bijusi tiešā eksportēšana, bet pēc Krimas konflikta būs nepieciešami lielāki finanšu resursi. Diplomdarba izstrādē ir izmantoti 52 informācijas avoti, tas sastāv no 33 attēliem, 5 tabulām un 14 pielikumiem, tā apjoms – 91 lappuse.
Atslēgvārdi: tirgū ieiešanas stratēģija, SIA „HGF Rīga", Krievijas auto komponenšu tirgus, aptauja, eksperta intervija The topic of the diploma is:„HGF Riga Ltd. Strategy for Entering Russian Automotive Component Market”. The goal is, based on analysis of Russian automotive market, “HGF Riga” Ltd.operations, as well as experience of number of Latvian companies and expert opinions, to determine the most suitable strategy for “HGF Riga” Ltd. for entering the Russian automotive market and to develop propositions for it's implemenation.
Research results show that at the time of writing the diploma paper due to Crimean conflict “HGF Riga” Ltd. entry into the Russian automotive market is not rational, that before March 2014 the most suitable strategy for the company to enter the Russian market would have been direct exporting, but after the Crimean conflict it will require greater financial resources. Diploma paper is based on 52 literature sources, 33 pictures, 5 tabs, 14 appendixes and consists of 91 pages. Key words: market entry strategy, "HGF Riga" Ltd., Russian automotive market, survey, interview