• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Make up un vizāžistu studijas izveide

Thumbnail
Открыть
303-41315-Kalna_Dagnija_dk12164.pdf (4.025Mb)
Автор
Kalna, Dagnija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Āboltiņa, Daiga
Дата
2014
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Maģistra darba „Make up un vizāžistu studijas izveide” mērķis ir nodrošināt kosmētikas tirdzniecības nozares uzņēmuma SIA Notta attīstības iespējas. Pirmajā nodaļā veikts kosmētikas industrijas raksturojums, SIA Notta darbības apraksts un SIA Notta klientu aptaujas rezultāti. Otrajā nodaļā izstrādāts tehniski ekonomiskais pamatojums, kur ir izstrādāta problēmanalīze, noteikti mērķi un izstrādātas divas alternatīvas, lai paaugstinātu uzņēmuma konkurētspēju. Trešajā nodaļā ir izstrādāta konkrētās alternatīvas idejas projekta rokasgrāmata. Darbs sastāv no 80 lappusēm, 23 attēliem, 14 tabulām un 34 pielikumiem.
 
. The purpose of the Master’s Thesis “Creation of a Make-upand Make-up Artist Study” is to ensure the possibilities of development for the makeup sales industry`s company SIA Notta. In the First chapter, a characteristic of cosmetic industry, a description of SIA Notta activities and findings of the SIA Notta customer survey are included. In the Second chapter, a feasibility study has been worked out including development of problem analysis, setting targets and development of two alternatives to enhance the competiveness of the company. In the Third chapter, a handbook for the project of the particular alternative ideahas been made out. The Thesis consists of 80 pages, 23 pictures, 14 tables and 34 appendices
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16143
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses [9369]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV