Telpiskās uzmērīšanas pakalpojumu sniedzēja uzņēmuma informācijas sistēmas projekts
Author
Petrikins, Nikolajs
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Krasts, Juris
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Objektu precīzie izmēri ir būtisks nosacījums projekta veiksmīgai realizācijai. Telpiskās uzmērīšanas pakalpojums dod iespēju veikt sarežģītu mērījumu procedūras, izmantojot tikai neliela izmēra ierīci ar vienu apkalpojošo operatoru. Tas nozīmē izmaksu samazinājums klientiem. Veiktam uzmērījumam nepieciešama pēcapstrāde, lai izveidotu 3D modelis. Šīs nosacījums papildus nodrošina pakalpojumu sniedzēja arī ar pēcapstrādes pasūtījumiem.
Paplašinot projektēšanas pakalpojumu klāstu ar telpiskās uzmērīšanas pakalpojumu, uzņēmums saskaras ar līdz šim neraksturīgām problēmām: apstrādājamās informācijas apjoma pieaugums, atgriezeniskas saites problēmas ar klientiem. Rezultātā - izpildes termiņu neievērošana, neapmierinātie klienti.
Uzņēmums sāk meklēt risināju, kā ar interneta sistēmas palīdzību varētu atrisināt parādījušas problēmas. Lai izprastu funkcionālās iespējas un ieviešanas izmaksas tika izstrādāts telpiskas uzmērīšanas informācijas sistēmas projekts. Projektu gaitā tiek analizēta esoša situācija uzņēmuma biznesa procesos un piedāvāti attīstību veicinošie risinājumi. The precise measurements of objects is a crucial precondition for successful completion of the project. The spatial measuring service gives the opportunity to perform complicated measurement procedures, using only one small size device with a single compound operator. This means that there are less expenses for the customers. The performed measurements require further aftertreatment in order to create a 3D model. This condition provides the service provider with orders for aftertreatment work as well.
Including the spatial measuring service in the existing list of services, the company faces new problems: a rise in the amount of processed information, problems in two-way communication with the clients. As a result of this, deadlines are missed and clients are unsatisfied.
The company begins to search for a solution, how an internet-based system could solve the new problems. To understand the functional possibilities and the costs of implementation, an information system for the spatial measuring project was created. During the project, the current situation in the business processes of the company was analysed and possible solutions were proposed.