Kundziņsalas vieta Rīgā: izpēte un izmantošana ģeogrāfijas stundās
Author
Zommers, Edgars
Co-author
Latvijas Universitāte. Ģeogrāfijas un Zemes zinātņu fakultāte
Advisor
Zelča, Līga
Date
2011Metadata
Show full item recordAbstract
Pētījuma tēma „Kundziņsalas vieta Rīgā: izpēte un izmantošana ģeogrāfijas stundās” ir novadpētnieciska, kuras pamatā ir plašs zinātniskais un kartogrāfiskais materiāls.
Tiek apskatīts Rīgas ģeogrāfiskais stāvoklis un dabas apstākļi, reljefs un ģeoloģiskā uzbūve, Rīgas iekšējie ūdeņi, Rīgas klimats, augsne un veģetācija, iedzīvotāji.
Kundziņsalas fizioģeogrāfija, teritorijas attīstība, apbūve, sabiedriskā dzīve, infrastruktūra. Baltijas konteineru termināla intereses un salas iedzīvotāju problēmas.
Darbā parādīta Rīgas teritorijas paplašināšanās, robežu izmaiņu gaita un Kundziņsalas iekļaušana pilsētas teritorijā.
Pētījums var tikt izmantots pamatskolas 9. klasē, skolēnu zināšanu un prasmju veidošanā pēc Valsts standarta prasībām ģeogrāfijā.
Pētījums saistīts ar pamatskolas 9. klases mācību programmu, piemēram, apkārtnes reljefs, klimats, augsne, rajona attīstības un apbūves process, iedzīvotāji, to skaits un izmaiņas, infrastruktūra, un citi aspekti.
Atslēgvārdi: Kundziņsala, Rīgas Ziemeļu priekšpilsēta, skolas ģeogrāfija, novadpētniecība. The graduation theme "Place of Kundziņsala in the Riga City: studies and using in geography lessons" regional studies is based on extensive scientific and cartographic material.
Consideration was given to Riga physiographic position and natural conditions, topography and geological structure, hydrology and Riga inland waters, Riga climate, soil and vegetation, population.
Kundziņsala physiographic, land development, housing, community life, infrastructure, as well as the Baltic Container Terminal and the island population interested and problems.
The paper appears in Riga territory expansion and modification in the course and Kundziņsala inclusion in an urban area.
The study can be used for primary 9 class, pupils' knowledge and skills for the National Standard of geography.
The study related to the primary ninth class training programs, such as surrounding terrain, climate, soil, area of building processes, people, the number and changes in infrastructure, as well as other issues.