Show simple item record

dc.contributor.advisorLiepiņa, Daceen_US
dc.contributor.authorČernakova, Jeļenaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:43:36Z
dc.date.available2015-03-24T06:43:36Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other13210en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16366
dc.description.abstractMaģistra darbs pēta saskarsmi angļu valodas mācībās kā paņēmienu, kas palīdz vecāko klašu skolniekiem attīstīt savas komunikatīvas prasmes.Pirmā nodaļa iztīrza komunikāciju un saskarsmi mācībās vidusskolas līmeņī, analīzējot vecāko klašu skolnieku vajadzības, motivāciju un apzinu, kā arī aplūkojot komunikācijas un saskarsmes raksturu komunikatīvā svešvalodas klasē. Otrajā nodaļā darba autore apskata komunikatīvās metodes pielietojumu svešvalodas nodarbībās vidusskolā, kas efektīvi veicina vecāko klašu skolnieku komunikatīvo un interaktīvo prasmju attīstību. Trešajā nodaļā tiek izskatīti komunikatīvā svešvalodas mācīšanās procesa interaktīvie aspekti, atzīmējot skolotāja un skolēna funkcijas un kļūdu labojumu īpatnības. Pēdējā nodaļā tiek analizēti dati, iegūtie angļu valodas nodarbībās vidusskolā vecāko klašu skolnieku saskarsmes organizācijas rezultātā.en_US
dc.description.abstractThe present Master Paper explores interaction in English language studies as a means of developing senior learners’ communicative skills.The first chapter discusses the issue of communication and interaction in the learning environment at the secondary school level by providing an overview of senior pupils’ needs, motivation and awareness and by exploring the nature of communication and interaction in the communicative language classroom. The second chapter examines the application of the Communicative Approach in a learner-centred classroom at the secondary school level which effectively promotes senior pupils’ communicative and interactional skills. The third chapter focuses on the interactive aspects of the communicative language learning process, emphasizing the role of the teacher and the pupil, focusing on the peculiarities of error treatment and feedback.Meanwhile, the final chapter analyzes the results of the organization of senior pupils’ interaction in the communicative language teaching process at the secondary school level.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleMijiedarbība angļu valodas studijās kā vidusskolas skolēnu komunikatīvo spēju attīstīšanas līdzeklisen_US
dc.title.alternativeInteraction in English Language Studies as a Means of Developing Communicative Skills of Senior Pupilsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record